vineri, 30 ianuarie 2009

Vacanţă!

Iaca, a venit şi vacanţa - teoretic astăzi, practic de când a început şcoala, mai exact din ianuarie! -
Înainte ştiai că termini semestrul în decembrie înainte de sărbători, iar acum mai bine pentru noi: o lună (chipurile şcoala) + o săptămână de vacanţă de frecat menta.
Parcă aud... după revelion mă apuc de învăţat.... după vacanţa intersemestrială mă apuc de învăţat.. până se apropie bacul şi îţi spui: "Lasă mă, e şi sesiunea din august!" - Baftă celora care gândesc aşa, o să aveţi nevoie de noroc!
Mă uit la chestionar şi-mi dau seama că, pe zi ce trece, lumea este de acord cu mine. Mai sunt nouă zile de vor până la "vărsarea paharului".
Mulţumesc celora care citesc acest blog, vă pup şi vă respect! Ceaulică!

5 comentarii:

andrada spunea...

sa nu te mai aud cu sesiunea din toamna!!:|

andrada spunea...

august. uatevar:|

Anda spunea...

:)

Nana spunea...

Wa , cred ca , cu " postu` " asta ai inchis gura muuulor adolescentii :)
Sunt de acceiasi parerea cu tine , am ajuns la concluzia ca totii gandesc la fel :)
Bine majoritate .
Hug >:D<

Nana spunea...

"Muuultor " , paron