miercuri, 21 ianuarie 2009

Ups! Nu am chei...

Alarma telefonului sună insistent. Este 7:15. O închid şi-mi trântesc capul pe perna, dar, în trei secunde, sar din pat şi mă întrept către baie. Am o faţă buhăită şi refuz să mă mai privesc. Mă spăl pe mâini, pe dinţi şi mă stropesc cu nişte apă peste ochi. Astăzi mă duce Florin, fratele meu, la şcoală, lucru pe care-l stabilisem încă de aseară, de aceea nici nu mă duc la prima oră. Mă îmbrac rapid cu nişte pantaloni verzi, bluză mov, îmi pun şi eşarva la gât, tot verde, şi mă grăbesc să mănânc ceva. Iau o felie de pizza rămasă de seară şi reuşesc să o mănânc, deşi mi-e greaţă. Se trezeşte şi Florin apoi plecăm. El coboară înaintea mea, căci eu nu îmi amintesc unde mi-am lăsat telefonul care de altfel este pe "Silent".
În fine, ajung la şcoală, am un conflict cu Alexandra, colega mea de bancă, pe motiv ca i-am încurcat foile pe care le avea pe bancă. O ignor şi încerc să nu îi răspund acuzaţiilor, însă aceasta insistă aşa că ţip şi eu la ea. Nu ţine cearta căci aflu că sunt învoită de la toate orele în vederea editării unor poze pentru o expoziţie. Olimpia, o colegă, fotografiază nişte imagini dintr-o carte pe care eu le modific ulterior în "Photoshop".
Reuşesc să termin la 13:10, căci mă aşteaptă Cristi, prietenul meu, să mă conducă acasă. După o scurtă plimbare ajungem acasă. Formez la interfon "38". Sună....sună....sună... nu răspunde nimeni. Îl sun pe tata:"Unde sunteţi?". "Cu apartamentul să semnăm actele....". "Păi, eu nu am chei, le-am uitat acasă", spun tatei uşor zâmbitoare. "Venim în jumătate de oră, bunică-ta e la tataia.", zice tata... Clar, nici în casă nu e nimeni...
Îl iau pe Cristi de mână şi mergem să ne plimbăm, moment în care o sun pe Alexandra, "iubita mea", să văd ce face. Convesaţia: "bla bla bla bla".
Ajungem în parc, mă dau în leagăn, Cristi mă tot împinge, moment în care povestesc despre Disnay... După o oră merg spre casă. Sun pe tata, dar nici acum nu ajunsese acasă. Am zis că merg şi îi aştept afară. Îl pup pe Cristi de "la revedere" şi intru în scară cu ajutorul unui vecin care avea cartela la dânsul.
Ajung la etajul 4. Scot nişte ciocolată din geantă şi mă aşez pe treptele reci... Mestec şi mă gândesc la nemurirea sufletului.... "Ce ar fi dacă uşa ar fi deschisă?", mă întreb în timp ce sfărâm ciocolata între dinţi. După câteva secunde, râd ironic şi mă întrept spre uşă. Apăs clanţa, împing şi... uşa e deschisă???? DA, e deschisă!!! Au uitat să o încuie!!! Mda... Am intrat în casă şi m-am dezbrăcat cât am putut de repede. Simţeam că mă sufoc în hainele alea... Mă bucur însă că nu mi-am răcit "fesierul" prea mult pe scări...

17 comentarii:

andrada spunea...

pe cat de sictirita ai fost azi, pe atat de robotic e postul:))

andrada spunea...

si vezi ca se intelege ca ai vorbit la telefon dupa ce ai aflat ca nu ai chei cu aceasi persoana cu care te-ai certat de dimineata.:))
nu stie nimeni ca sunt doua Alexandre diferite:P

Anda spunea...

Păi daia am zis prima oara Alexandra, colega mea, iar a doua oară Alexandra, "iubita mea". Dacă spuneam Coca, făceam cacofonie... În fine ce mai contează... ideea era ca NU aveam chei, deşi... mama ei de uşă... era descuiată... :(

joe spunea...

morala: autosugestia asta face minuni

Disi spunea...

the secret :> it always works

Complex de Contradictii spunea...

numai tie ti se poate intampla asta
esti unicata


@ andrada: nu uita de pom:P

andrada spunea...

eu n-am uitat, andrei:))
tu ai uitat, ca eu ti-am dat comment pe hi5:>

Evergreen spunea...

:)))))) eu nu m-aş putea trezi la 7 şi cinşpe

bravo!

Anonim spunea...

patetic

Anda spunea...

Ce frumos, dau un click, arunc un cuvânt şi-mi dau o părere nesemnificativă... WOW!

Anonim spunea...

"Introduceţi un comentariu
Părerea ta contează! Măcar aici..."


Trebuia sa scriu cu litera mare? si anume...Patetic ?...ooo am uitat si diacriticele.imi cer scuze doamnisoara cu frisoare intelectuale.

andrada spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Domnu' "Anonim" cauta in DEX definitia cuvantului patetic :P.

Anonim spunea...

de ce andrei sa caut in Dex tu nu sti sa citesti?

Anda spunea...

Domnule Anonim, se pare că pe zi ce trece te oftici mai mult. Chiar nu înţeleg de ce. Ah... dacă nu ţi-ai dat seama, pe blog nici nu cer să se scrie cu diacritice! ... Decât pe forumul FJSC încercând să motivez mai multe persoane să le utilizeze cu încredere,aşa cum propune şi dyna. So, de acolo provii...eşti vreun frustrat care nu are ce face şi se gândeşte să facă gât altora decât să aleagă să creeze chiar el CEVA! Oricum, mulţumesc pentru toate observaţiile. Spre deosebire de alţii eu ma străduiesc să-mi respect limba, nu să accept toate idioţeniile pe care le inventează nu mai ştiu eu cine peste noapte. Nu este vina nimanui, domnule sau doamna Anonim, că TU interpretezi anapoda şi VOIT tot. Dacă te dereanjează atât,nu înţeleg de ce mai accesezi această adresă. A, să mă aştept iar la vreun atac şi mesaj "patetic"? Go for it: "Părerea ta contează! Măcar aici..." :)))

Complex de Contradictii spunea...

bai "pateticule" daca tot iti place cuvantul asta. Ia du-te tu in pula mea( vai ce nesimtit, eneeducat si cocalar sunt). Ce pula mea commentezi atat? tu nu ai trecut prin faze de genul asta? Te crezi in mortii tai mare pula sculata. Mai bine du-te si vomita in alta parte si nu mai murdari pe aici.
Vai ce rau am fost...o sa ma autoflagelez pt asta. iti cer scuze pateticule daca te-am suparat. Sunt si eu nervos si trebuia sa ma descarc cineva..si te-am gasit pe tine, pateticule.

Anonim spunea...

Anonim= Doamna= "Ne"patetica...frumos comentariul domnule Complex de contradictii...:))