marți, 3 februarie 2009

Când nu ai bani... şi tre' să ai....


Ce faci când nu ai bani?

Unii ar spune: "Treci şi munceşte!". Da, sunt de acord cu ei, dar dacă nu poţi?

Hai să rectific întrebarea: "Ce faci când eşti adolescent şi nu ai bani?". Piţi ar spune că-i dă tăticul şi mămica... Eu aş spune că au şi ei probleme lor ca să le mai cer şi eu bani. Right? Unii ar spune, dar vai, câtă ipocrezie! :D


Uneori în viaţă ai nevoie de bani să poţi face anumite lucruri. Să iei un cadou cuiva, să ajuţi un prieten, să trăieşti în aşa fel încât să-ţi fie bine.

Dacă nu ai bani eşti condiţionat de multe lucruri, însă sunt şi multe altele care nu pot fi obţinute prin bani: o prietenie adevărată, nişte momente petrecute împreună, un gest făcut la momentul potrivit!
Sunt oleacă "abătută", poate revin mai încolo cu completări!





7 comentarii:

Anonim spunea...

iubita, nu fi sad, tuturor ni se intample sa avem perioade mai nasoale din punct de vedere financiar.....vorba ta sunt alte lucruri mai importante care nu se pot cumpara cu bani...bucura-te de ele....or sa vina si banii :-*

Complex de Contradictii spunea...

banii e naspa domle. Astia care este bani si se numeste asa..ne ia mintile bre. Adica ca cum si ca ce chestie? Ca care aia care se numeste bani...noi avem noevoie de ei..pentru ca ei este important pentru vietile noastre. Ca daca ei nu ar fi noi ne-am duce dracului..cu tot cu chestiile care nu se poate cumpara pe bani...adica ca ce chestie?..ca banca carpatica si ion luca caragiale, la fel si cobori in jos, nu este destepti, dar nu aveau bani..sau aveau ca ca chestie asa, aia nu aveau bani.
Nu se poate domle...e trist ce se intampla...am fost bogati si acum..dupa extorsiunea intr-o apa..puteti uita ce am ajuns.zic ca chestie nu ca chitibus...

andrada spunea...

da-ti o palma!

Anda spunea...

Make them 2!

andrada spunea...

vezi ca nu s-a auzit pana aici.

Anonim spunea...

subiectul e interesant. dar concluzia? Ma asteptam si la o solutie. Chiar imi prindea bine o idee...

Anda spunea...

Hmmm... soluţie? O să mă întorc şi voi procesa una într-un post nou :D