miercuri, 26 martie 2008

Aberatie


Dragii mei, nu am mai scris de mult... stati linistiti nu am murit :D [ofticati-va] am fost doar in "concediu medical". Cum sa imi permit sa nu mai scriu? Defapt mi-a fost lene..... comoditatea asta ma omoara. E nociva! Credeti-ma!

Ieri cand am fost dupa-amiaza la dragul meu liceu....eu facand ore de dimineata, m-am minunat si amuzat in acelasi timp.... Acum se inchide poarta de la elevi... Si asteptand eu anumite persoane [eram la etajul 2] ma uitam pe geam. Am vazut 3 "tinere" care o luau exact in opusul portii pe langa gard... initial nu am vazut ca e incuiata poarta.. si le-am vazut sarind gardu... Da-o dreaq de treaba... Sa sari gardu la Traian am auzit.... sa te rogi la Pedagogic de portar sa te lase sa SARI gardu am auzit... dar la liceul meu nu imi imaginam vreodata sa vad asta! :D Normal nu dau nume ca nu vreau sa pun scumpul meu liceu intr-o postura naspa!

Stand de vorba cu fetele de la cat a putut sa ma doara suvitza am zis.... Ma .... cand s-or duce fetele astea la spovedanie si le-o intreba popa:"daca au sarit gardul".... ele oare ce vor spune?! Daca spun DA popa le va spune : Dumnezeu va iarta pacatele dar sa nu avortati!" [ ce sa avorteze? poate daca le-a intrat o bucata de gard in pusculitza si......vor sa scape de ea]... Daca zic NU poate le propune o persoana care sa le ajute! [hei.. psst psst.... propun un duhovnic]

Ce am mai invatat eu azi?....
Pai la religie vorbind de casatorie si de alte subiecte cu conotatie sexuala, ne-am legat de saracile maicute si de "momentul" in care hormonii "le-o iau razna". Am aflat ca atunci cand le-o ia razna zambilica ele se pot "confesa" duhovnicului...... Ce viata pot duce saracele!

Cat am stat la liceu pot spune ca am ras prea mult ca sa va spun voua... defapt tot mi-e lene....

Lenea asta.... ca tot ma leg de ea..... uneori mi-e lene sa si dorm pe banca pentru ca mi se lasa corpul atat de greu incat simt ca aterizez sub ea.... Vand lene la bucata 3 la verze mii :P

Azi am fost fericita!
Am fost in stare sa imi fac o autocaracterizare caci au venit studente la dirigentie si a trebuit sa facem acest lucru pentru a ne "analiza" [sper sa nu se sperie de mine...creatura de ....varza ce sunt :P ]. Are loc in clasa noastra un "schimb de mame"....dah imi lipseste diriga! SUNTEM COPII STRAZII! sau AIA FARA MAMA, niste amarati.....cine ne mai motiveaza noua absentele :( ]. In fine in caracterizare mi-am facut si reclama la blog :D [da ma nu ma puteam abtine,ce?! comentezi?! Duoi iti dau copile!]



Si tot aberez nu e asa?

Pai de ce sa nu aberez? Azi a nins, plouat....vanturat..... udat s-au intamplat multe..... printre care si lenea mea....

Ma duc sa ma ocup de altceva ca deja dati cu varza-n mine!



1 comentarii:

Anonim spunea...

studenta o sa se sperie de compunerea mea:)) am scris numai defecte:))

la calitati am zis doar ca va am pe voi, tzarancile mele:D hai inroseste-te ca era compliment!

si mai vroiam sa zic...eu am sarit gardul cand eram mica dar acum nu mai fac:D:D jur!!