sâmbătă, 8 martie 2008

Varza populara!

Toţi băieţii din ziua de astăzi obişnuiesc să folosească tot felul de cuvinte obscene pentru a putea să se exprime atunci când "discută" cu cineva. Ca să fie expresivi şi convingători, aceştia îşi bagă, îşi scot, îşi introduc şi cine ştie ce mai fac ei, ceea ce ei CHIAR au. Zic asta pentru că şi fetele, mai nou, îşi bagă. Ciudat. Unele spun:"ştiu că nu am, dar m-am obişnuit să "o folosesc". Altele spun: "de unde ştii mă, că nu am?", iar acum vin eu şi mă intreb:"de unde ştiu eu că nu eşti travestit? Damn!Boys, keep your asses in save mode!
Iar eu cu ocazia asta pot sa imi fac noi prietene:"hai fata în mall fată, să vedem ce mai e nou fata:"Băgami-aş! Fată am uitat să mă dau cu spray!" [ooooo da!].
Alţii folosesc aceste expresii la nervi. Daaaaaaa recunosc şi eu mă mai scăpam, dar pentru chestia asta mi-am format nişte expresii ca să scap de acest cuvânt urât. Hai să videm....

Având în vedere această obsesie a unor cuvinte, considerate de unii vulgare, de altii normale,vin ş i eu cu cretinitatea mea. Aşa că am inventat o lista mai "interesantă" şi care daca le-as "da pe post" nu m-ar amenda nimeni......

Welcome in Cabbages Land!

Deci, la o criză de nervi în care o persoană ar înjura pe toţi sfinţii, acesta ar putea transmite şi chestii mai vegetale si bune pentru santate:
Bagami-aş varza în ea de treabă! Vărzoiu ăla nemernic mi-a zis că dacă nu fac ca el îşi bagă varza în mine şi în tot neamul meu de vărzetzi! Dar îi dau eu la varză de nu se vede.... cine s-o crede..... vărzam-as pe faţa lui de varză murată..... Tui` varza mă-sii cu raniţii verziei! Şi de aici am putea denatura la cât mai multe chestii printre care şi : Ia varza! Eşti cu varza.....sau du-te-n varza mea de varza ordinară ce esti!!
Varza
devine şi ea o chestie la modă, spre deosebire de "instrument". Dacă am lua o varză şi am taia-o şi am face cu ea tot ce spunem nu ne-ar durea . N-ş spune acelaşi lucru în cazul obiectului muncitoresc al băietilor.....

Hai cu varza!


5 comentarii:

Anonim spunea...

zi-le, anda! ce pushca ta?:D

Anonim spunea...

o intrebare legata de voturile tale: toata lumea stie ce e aia o "varza" in afara de mine? ma simt...cam...varza!:|

informati-ma si pe mine ca sa imi schimb si eu votul ca e singurel acolo in ultima casutza.

Anonim spunea...

eu nu pot sa injur cu acest cuvant "VarzA" sunt pudic de felul meu , si incep sa ma rusinez , dar as putea folosi "ia varzA" , "Esti cu varza " oarecum sunt intradevar .... deja la moda

Anonim spunea...

in varza mea ca nu te-am injurat nici odata ce sa o mai facem mai varza de atat

Ma fac disparut probabil ma dau pe razatoare si ma las mancat de cineva , sper sa ai parte si tu de o varza mai buna decat sunt eu ....

Me out

Anonim spunea...

deci lol , numai mananc varza in viatza mea ahahahhahahaha cine shtie ce viatza a avut VARZA asta .. pfiu