sâmbătă, 8 martie 2008

Ziua Femeii


Dragi baieti [cu unele exceptii ca sa nu par "a dracu" si nerecunoascatoare fata de acestia], pe langa faptul ca "dupa traditie" 1 Martie aduce primavara.... ceea ce momentan pare tot a fi rece [cu siguranta iarna o tine ostatica pe undeva, deci trebuie sa ne unim fortele si in BUTOIUL cel verde enuntat intr-unul din articolele de mai jos sa baricadam iarna ca sa nu mai iasa]...... se presupune ca femeia in sine....ca mama, colega, straina.....etc...."ar trebui" sa primeasca o atentie cu ocazia acestei zile din partea voastra, mai ales ca azi suntem si in data de 8 Martie.
Si sa nu credeti ca sunt o paranoia care are pretentie la "obiecte" pentru ca asa s-a obisnuit, flori, martisoare, bombonele, cacanele, etc etc... ci la gest in sine.... sa vina la tine un baiat sa iti zica acolo doua vorbe "Cu ocazia acestei zile iti urez o Primavara cat mai frumoasa" fara sa iti dea nimic! Iar tu ai fi multimita si incantata ca uite mai ce baiat, ce gest frumos... dar la noi nu se mai practica....

Tin minte in scoala generala [clasa a IV-a chiar], cand venea aceasta perioada, nu mai aveam loc unde sa pun martisoarele. Pe langa faptul ca pe ATUNCI primeam SI de la baieti, ne mai dadeam si noi fetele una alteia. Hm :) tin minte si acum, o colega......haha [nu dau nume]: primisem un trandafir de la un coleg, turc, dragut foc, si respectivei i se puse pata pe trandafir si a finceput sa faca un mare scandal ca il vrea ea :). La un moment dat in care refuzam sa i-l dau, mi-am dat seama ca e doar un obiect si ca deja ma durea capul de la urlele ei, si i l-am dat "in spiritul martisorului". Oricum ideea in sine era ca primeam acolo un rahat mic de martisor, o atentie pe care spre rusinea unora [recunosc si eu faceam asa] il dadeam mai departe anul urmator ca sa nu mai cumparam altele....pai...decat sa fac stiva de martisoare in casa..... pai nu? pai da?
De obicei sunt un om sincer si spun in fata oamenilor ce cred, fara suparare insa, unii o iau ca jignire, altii poate apreciaza ca discut direct cu ei si nu ma duc la X si Y sa "ma vars" si sa fac spume sau alte căştii d'astea. Si da, la faza cu martisorul am spus unora, ca puteau macar sa aduca un fir de iarba si sa fie gest... nu pot sa spun ca ma oftic cum vad si "prin alte case" cum ies fete cu un fir de ceva in mana... ca in esenta lor sunt niste flori care oricum mor, se duc dar pentru alte fete conteaza. Nu e de alta, dar noi fetele incepem sa ne facem pareri urate despre unii baieti....tin minte cum mi-a zis o persoana "fata uite ce baieti au fetele astea, le-au adus cate un fir de zambila" sau "cand eram mai mici tot timpul primeam, acum chiar nu ma asteptam sa fie asa, nici macar sa zica acolo 2 vorbe". Asta e....
Concluzia:
Fetelor obisnuiti-va sa va faceti cadouri intre voi. [spre rusinea mea eu anul acesta nu am facut prietenelor mele de suflet... shame on me... dar daca e sa cititi acest articol voi stiti de ce nu am putut....kissez]
Cu ocazia asta pup toate mamicile din lume si evident a mea e cea mai tare!



1 comentarii:

Anonim spunea...

good old times!

ce misto era cand eram ciutix si dadeam martisoare la toate colegele, ne pupam, ne bucuram....la unele cu adevarat, la altele superficial:))
si toti colegii ne dadeau ghiocei!

pff...baietii mai mici sunt mai atenti decat astia de-o seama cu noi! cred ca ma reprofilez! ma dau la ciutanei...dar o dau in pedofilie:)) mai bine nu :)

oricum nu am avut nici o pretentie de la nimeni anul asta. pana la urma e doar un gest, nu capat de tara:)