joi, 6 martie 2008

Cravata Multifunctionala


Rafuiala mare astazi. Vor sa ne uniformizeze. Teoretic si practic, din punct de vedere estetic am arata toti ca niste elevi model si ar fi drag oricarui adult sa ne vada pe toti egali la ceva......macar la imracaminte chiar daca nu am fi de acord cu asta. Daca nu ar avea fiecare stilul sau cu ce ne-am diferentia fata de ceilalti? Am fi toti la fel, nimeni nu va mai putea fi original in ceea ce il priveste vestimentatia... da... intr-adevar acesta este un protest la acea imbracaminte "sumara":"confunda discoteca cu scoala".... da aici cam au dreptate ce sa le faci..... unii tind sa exagereze. Pe mine personal nu ma afecteaza. Ca port sau nu uniforma ma lasa rece.... ma doare insa buzunarul sa dau atatia bani pe un material care intr-un an de zile se face tandari... tin minte ca in clasele mici I-IV am purtat o singura uniforma asa de bun era materialul... dar se pare ca pe unii i-au informat ca trebuie sa o schimbe in fiecare an.... asta e afacere curata.... da... dar poate elevii nu se prind ca ei sunt mai "mici si prosti"... da da .... sa creada asta mutul care spune surdului ca orbul se uita la ei... in fine..... Aceasta veste a adus diverse reactii.... unii se muta la GRUPURI SCOLARE.... altii plang... alti se dau cu capul de pereti..... Cel mai dragut ar fi sa ne luam un pantalon.... o camasa..... si sa cumparam doar cravata, o cravata care poate fi multifunctionala.... o putem purta la gat.... pe umar... in loc de fusta.....sau chiar bluza..... pentru ca nu mai vor sa vada fete imbracate sumar insa fusta este atat de scurta ca daca era la initiativa noastra era din start un NU .......cum sa il numim noi.... malefic :)))) Ar fi mai ieftin si pentru noi.....la cate cheltuieli avem.... aruncam banii numai pe rahaturi dar nu conteaza asta... pentru noi sunt chestii importante..... asa ca .... hai cu Cravata Multifunctionala..... eu am facut comanda... a mea face si clatite..... si poate sa imi sopteasca si la lucrari....are chiar si un buton pe care daca il apesi te transformi in Ciupacapra....

Concluzia:
Cumparati "Cravata Multifuntionala" asta doar daca vi se permite..... si nu vi se baga pe gat si sacoul care oricum il veti tine aruncat pe scaun pentru ca in clase veti muri de cald :D


2 comentarii:

Anonim spunea...

cravata mea o sa ma duca la madgearu:))

si o sa aiba un minicomputer cu acces la Internet:>

Anonim spunea...

propun greva in fatza scoli cu pancarde "Nu vrem sa fim imbracate vrem dezbracate"

Iar in legatura cu cravata cred ca as cumpara-o de dragu clatitelor