joi, 6 martie 2008

Primavara unde esti ?


Unde esti tu primavara?
Nu iubesti a noastra Tara?
Hai ca nu mai scriu de tine
Ca asa o lene-mi vine......

[ca tare mult am scris de ea, nici macar nu am lasat-o sa imi raspunda.... WTF!? Are you fucking crazy? She can't answer! NOOOOO..... i'm just fucking nuts.....!]

De cand cu vremea asta, nu stii cum sa te mai imbraci. Dimineata nu stii ce sa pui pe tine, te trezesti cu minute bune inainte sau pregatesti tot arsenalul de cu seara, te infofolesti cat poti de mult pentru ca aflii ca... tatal nu te poate duce cu masina.... fratele pleaca cu o ora mai tarziu la serviciu... iar tu trebuie sa pleci pe la 7 fara ceva ca sa ajungi la minunata si incomparabila ora de Istorie. Frumoasa materie..... pacat ca altcineva strica atmosfera.....a ?? (ah nimic, nu am zis nimic.... de.... nimeni..... :) .

Revenind la oile noastre.....

Pui pe tine cat mai multe tzoale mai mai sa nu iti inghete nasul pana ajungi la liceu.... booooooon... te uiti la ceas...ups este 7:30 pana cand urci la Laborator... faci cam 2 minute.... ai intarziat... catalogul a fost strigat.... Cioc-Cioc! Da? Buna dimineata ma scuzati ca..... AFARA ai intarziat am pus absenta nu motivez.......!!!! Si tu ca un om civilizat nu stai sa te certi si iesi..... Astazi.... specimenul care nu iarta pe cei care intarzie la ora DOMNULE, 2 MINUTE... intarzie 20 de minute chiar..... dea.... "am fost sa fac x lucru etc etc, DOAMNA DIRECTOARE [repede baga pe doamna directoare ca sa fie plauzibil].... yeah right... next time i'll rip someone's head off! Te taie toate apele de nervi si incepi sa dai jos de pe tine tzoale... ai dat de un mediu cald asa ca incepe procesul de dezghetare.....

Dupa o zi plina de entuziasm in care toti colegii te primesc cu bratele deschise (yeah right..... neatza.... ti-ai scris la x? Ah dar, din cate stiu de mult nu mai m-a intrebat careva de sanatate de ceva vreme, dar ce conteaza, acum ca au inceput temele... ma intereseaza persoana ta! serios! dar tot timpul am crezut despre tine ca esti o persoana super de treaba, de gasca, de.... [asa, asa.... cum se zice.... a da... fara numar] Crede-ma pe cuvant!....[Te cred, daca ti-ai dat cuvantul chiar te cred] ) nice try... iar eu ca un om bun.... ii ajut ce dreaq sa fac, oricum te vorbesc de rau chiar daca ii ajuti asa ca ce ar face diferenta daca nu le-ai da un geget mic d'aide[=ajutor, pentru cei ce nu fac franceza], ca ii ajut ca nu ii ajut... este tot aia.

Si, usor usor.... trec orele, intr-un mod suspect de relaxant...... in care saracii de noi ne rupem spatele de la cat am stat intinsi.... am tocit cartea de la atata studiu..... sau eram din greseala cu capul pe ea cand dormeam..... si la pleacare, iti indesi jumatate din haine pentru ca afara este acum CALD sau mai rau iti aduci aminte la jumatatea drumului ca ai uitat geaca pe scaun, vesta pe la vecini... si tot asa.... suni colega care sta langa liceu... alo colega am uitat si eu.... ca tot omu' ce sa faci... mai uita....

Ajungi acasa si iti vezi de ale tale. Esti entuziasmat de o carte care ai gasit-o pe la CDI si incerci pe cat se poate sa o citesti, sa o digeri..... sau mai bine te apuci sa scrii toate cretinitatile pe acest blog.... ieah.... good choise....

Concluzia:
Iubiti-va colegii, chiar daca sunt rai de gura.... nu tot timpul vor sa va vorbeasca... dar daca tot sunteti un subiect de dezbatere.... dau si ei cu parerea.... uneori mai mult... alteori exagerat de mult... niciodata mai putin... sau deloc.....
Eu imi iubesc colegii... chiar daca nu m-a pasionat acest sport de a vorbii despre ei in ABSENTA lor. Dar voi, va iubiti colegii? [In general e vorba de cei cu care aveti mai putin contact.................... verbal ma perversilor ! ma nici aici nu va potoliti! of! of! of!]

Hai sa ne unim sa momim primavara.... am pregatit eu un butoi mare in care sa o bagam, cand o prindem, DACA o prindem [just in our dreams] dar, ce conteaza.....Am aflat de la sursa sigura ca Primaverii ii place culoarea verde... am comandat unul verde... asa ca haideti sa o pandim..... Would You Enjoy?!

Si chiar daca nu prindem Primavara macar acolo 2-3 fluturi amarati pentru ca de la damigeana am evoluat la butoi!


1 comentarii:

Anonim spunea...

tanti, primavara a venit deja!! acum a luat o mica pauza ca a obosit. dar revine in scurt timp:D

eu imi iubesc colegii
si pe directa
si uniforma
pe toti si toate

vreau mai multa FRUSTRARE de la tine sa se vada dom'le ca ai blog!:>