marți, 8 aprilie 2008

Melancolie


Timpul..... timpul ăsta este aşa de trecător... trec secunde, minute, ore, săptamăni, luni, ani.... trece o viaţă şi noi pâş pâş trecem pe lângă ea.....

Viaţa..... probabil cel mai frumos cadou pe care-l primeşte un om şi de care câteodată îşi bate joc... neglijăm lucrurile cu adevărat importante pentru noi.... şi dacă vă simţiţi aiurea, atunci am să vorbesc doar pentru persoana mea.

Mă uit în urma mea şi văd ce lucruri banale îmi doresc, ignor ceea ce am pentru ceva ce nu voi avea probabil niciodată. Cel mai important lucru acum este ca am o familie extraordinară cu care mă înţeleg şi totodată cea mai bună prietenă care este mama.

La şcoala am prieteni, acasă am prieteni... în faţă am atatea lucruri
care mă aşteapă şi pe care, unele, încă nu le văd.... Fiecare in viaţa asta se întâmplă să aiba momente dificile de care va trece oricum mai devreme sau mai tarziu... la mine cred ca e una din acele momente.... însă DRAGILE mele :

Andromeda mea... chiar dacă te supăr des ştii că o fac pentru că ţin foarte mult la tine şi pentru că doar cu tine îmi permit să fiu eu însămi... pentru că ma accepţi aşa cum sunt şi cum nu sunt ... ştiu ca de multe ori îţi pui mainile în cap şi-ţi doreşti ca vocea să nu mi se audă pentru că înseamnă un alt moment de aberare... dar cu ocazia asta vreau să-ţi spun ca eşti un om foarte important în viaţa mea.... ţin foarte mult la tine şi faptul că suntem prietene e cel mai frumos cadou.

Coca.... deşi vrei tu să pari aia dură, ştiu că ţii la mine, iar dacă nu ne-am ciondănii de fiecare dată, ar fi o zi pierdută.... it has no fun. Oricum ştiu că eşti un om extraordinar chiar dacă ai defecte cum de altfel oricine are incluzându-mă şi pe mine. Te pupicesc urato! pune-ţi ochelarii că te fac mai frumoasă :D

Geo... sexy girl... sufletistă.. cam supărăcioasă defapt pune la suflet toate glumele mele proaste şi-mi pare rău... cu ocazia asta îmi cer scuze (dacă e să citeşti) dar încearcă să te acomodezi puţin că sunt aşa de ani de zile.... aşa cum şi tu ai nişte chestii d-ale tale tipărite-n personalitate de ani de zile...şi care nu îţi cer să ţi le schimbi

Angelica... o prietenă extraordinară la care ţin enorm de mult... ne asemănăm prin multe iar vieţile noastre parcă au aceeleaşi standarde.... am trecut prin aceleaşi chestii.... însă cum rezolva una din noi o problemă era incapabilă de a o ajuta pe cealaltă să soluţioneze şi ea ... hehe...

Mai sunt şi alte persoane la care ţin dar ar trebui să stau mult să inşir aici ... nu vă supăraţi
nu pot alege să spun care este cea mai buna prietenă... şi chiar dacă ar fi ca în sufletul meu să fie acea best friend, va ştii doar ea şi cu mine.... asta e
Iar pentru lumea care vorbeşte aiurea fără să cunoască să mă scutească şi să-şi vadă de vieţile lor şi să-i lase în pace pe ceilalţi. Viaţa e mult mai frumoasă dacă ştii să ţi-o faci .... Nu trebuie să ignorăm timpul şi să treacă aiurea pe lângă noi pentru că mai târziu s-ar putea să regretăm...




Kissez




2 comentarii:

Anonim spunea...

da-ti o palma!!=))

>:D< bah...stii tu :">

Anonim spunea...

te intzleg si stiu foarte bine ce spui , intr-o zi soarele rasare daca sti sa astepti peste noapte , ma bucur doar ca ai invatzat ceva desi nu doream sa ivetzi asta nici odata , intr-o zi va rasari soarele dinou depinde cat de mult iti doresti acea zi