miercuri, 5 martie 2008

4 martie



Cu intarziere de o zi... (adica mai am tupeu sa nu postez la zi dupa ce ca este primul articol) am sa imi permit sa va descriu o zi oarecum reusita.... Chiar daca dupa traditii.... de pe 1-8 martie fiecare... avem cate o BABA... unii si-o aleg... altii care stiu si matematica si-o calculeaza in functie de ziua nasterii...... eu pot spune ca mi se par niste zile total normale. Ca idee "baba" mea a fost pe 1 pentru ca am invatat si adunarea cu 0.... 10 ziua mea.... 1+0=1 perfect. Pot zice ca a fost cea mai tare zi din viata mea, o zi care nu mi-o puteam imagina vreodata ca va veni! Am facut ce doar am visat pana acum ca voi putea face si nu credeam ca se va intampla! ah scuzati-ma intr-un cuvant........ am dormit all day long.

Ca tot m-am legat de babe.... m-am simtit cel mai bine de BABA Andromedei mele, Galaxia mea cu ocazia asta vreau sa iti zic ca esti best friend ever mancati-as tie frunzele alea verzi (varza mea legala).
Am participat la "Festivalul Cretinilor din M'am'aia cu una prin Costinesti.....". Scena cea verde de la Parc ne astepta cu bratele deschise... batuta de vant cu un covor verde.... Am butonat telefonul intr-un hal incat nici el nu ma mai suporta, imi trimitea electrosocuri "poate o simti si m-o scapa din mana" (just in your dreams little electronic shit). Am facut publicitate la toate posturile de radio si cu mana pe inima va zic DOINA FM RULLEZ ! Serios cel mai tare post de radio! Andrada te fac o "batuta". Ne-am distrat in felul nostru, lumea trecea pe langa noi radea... dar ma simteam ca si cum eu nu exist, sunt acolo doar cu starea mea. Chiar nu imi pasa ce spuneau despre noi.... 2 cretine... exact.... daca aveti ceva impotriva va rugam sa depuneti petitii pe diverse site-uri....

Concluzia zilei:
Totul este sa te simti bine, sa nu iti pese ce zic cei din jur, fi tu insuti, daca ei te vorbesc de rau tu fa-le un bine... adica da-le foc la casa... joking :) fii prieten chiar si cu dusmanul.... intr-o zi o sa iti foloseasca.


2 comentarii:

Anonim spunea...

blogu' iti lipsea tie, mah!:))

deci....numai EU sunt GALAXIA ta!

deci....legala sunt acum:>

deci.....frunzele nu te las sa le mananci:D

deci.....imi place poza

deci.....de asta aveam eu starea aia asa cretina! ca era BABA mea:))

deci.....nu-i asa ca ma iubesti?:D

deci.....eu pe tine da>:D<

deci.....BRASOVEANCA NE TREBUIA BAH:))

On!xutzZz` spunea...

bhaaa... tare blogu` mha ... nu`ti face griji de examen..k`l iei cu 89 :D dai o cioco dak am dreptate... shi....plekm la parisss breee :X poa` ajungem acasa cu vreun francez de gat :D tha nanananaaa :)) neboona mea >:D<