vineri, 21 martie 2008

Am voie....


Nu am mai scris de mult.... a fost lene mare recunosc.... poate si putin lipsita de interes..... poate prea multe prostii pe cap.... poate prea multa BATAIE de cap.... poate multe.... insa ca orice om.... am si eu voie sa am momentele mele.... probabil creat ca sa amuze lumea si sa expuna o latura a personalitatii mele, acest blog nu este obisnuit cu alte lucruri decat cele amuzante....dar.... shit happens....
V-am obisnuit sa scriu lucruri happy, pline de viata... dar ca orice om in lumea asta caruia ii place varza.... la un moment dat i se mai ofilesc frunzele si le da la o parte....si o data cu ele incet incet se simte... singur :| ....
Da.... AM VOIE sa am un butoi cu melancolie.... vrea cineva? E din partea casei.

Sau mai bine zis.... salvati varza legala!



1 comentarii:

Anonim spunea...

ba n-ai voie!!