joi, 13 martie 2008

Spiritul Copilariei


Stateam aseara si ma uitam cu Andromeda mea pe celebrul hi5. Si am dat de "tinere" de 13 ani... si ne minunam cum pot arata aceste fetite in comparatie cu ceea ce am fost noi la varsta aceea. Ce pot sa zic ... am vazut o ciutanca cu degetul in gura incercand sa para senzuala doar ca la cum era poza facuta dadea deja in handicapism..... poze pe covor..... [OH! my God i'm so fucking sensual! Poate asa fac si eu mai multe views si poate asa vede si Mihaitza cat de mult imi place mie de el pentru ca aceste poze sunt facute special ca sa le vada el!] Si fetita tot pune poze.... senzuale... "burice" goale, la ochi sulimenite [cum zice bunicamea atunci cand ma machez : "Ce te sulimenesti atata!?"].... poze pe pereti, pe jos, pe pat, in pat, sub pat, sub covor si tot genul de poze super sexy domle`. Iar la about me pe hi5 am vazut la o tipa :"Mie imi place sa ma port modern.", ii place sa citeasca poezi nu poezii si se uita la emisiunile de pe acasa... Ce fata emancipata mancao-ar mamica sa o manance. Andromeda mea zicea : "Fata sunt ingrozita de ce vad"... iar acum vin eu... lasa ca altele la 13 ani sunt mame!

Varza mea.... eu la 13 ani tin minte... deabea atunci incepura sa imi fuga si mie ochii dupa baieti.... pana la 12 ani tin minte inca imi placea sa ma joc p-afara prin noroi, sa alerg, sa ma sparg pe acolo, sa ma bat cu baietii :D shht! sa joc tot felul de jocuri cretine, sa urle baba de la 1 ca stam prea mult afara, sa ne alerge baba de la parter cu furtunul cu apa si mai nou cand se tampise ne alerga cu un cutit sa ne omoare ca ii faceam zilele amare! sa merg cu fetele sa furam flori de la blocuri sa spunem ca "nu ne-a vazut nimeni" iar a 2-a zi vecinele sa arate obrazul mamei! sa ne jucam cu noroi sa facem prajituri, sa adunam tot felul de buruieni si chestii verzi sa ne jucam de-a magazinul iar frunzele sa fie banii, sa ne jucam "Parola" si sa fim toti care eram odata aici... sa jucam capra sa cadem in bot sa ne rupem vreo 2 dinti si pe urma sa ne amuzam de vechile momente... sa facem tampenii si sa mergem in casa cu inima'n dinti de frica ca afla mama si ne-o luam.... sa sunam la usi si sa fugim.. si toate cretinatatile pe care le faceam dar erau super amuzante... A DA si ne jucam si cu papusile, intindeam paturi si toate alea in fata scarii sau a portii depinde unde statea fiecare! Si da, saream coarda ore intregi... nu stiu cum reuseam.... acum nu mai pot nici 10 minute :D

Tin minte pe la 10 ani dansam ANDRE cu fetele si treceau baietii.. faceau misto de noi.... ce-i drept acum toata lumea le critica dar uita cand erau mici ca le ascultau. Recunosc mi se par si mie acum penibile dar pentru perioada aia nu contest ca nu mi-au placut!

Totul se schimba..... daca la 10-12 ani unele dintre noi se mai jucau si isi traiau copilaria... acum domnisoarele acestea nu stiu cat macheaj sa puna pe fatza... sa para mai mari ca sa se uite baietii la ele... varza mea... eu nici acum nu prea ma machez pentru ca imi place mai mult de mine naturala.... si la cat de modesta sunt da... ma cred mai frumoasa nemachiata :D mi se pare ca asa se vede sufletul fiecaruia.... pe chip, in ochi...

Lumea o ia razna.. deja intram in alte vremuri nu putem face nimic decat sa ne educam noi copiii pe care ii vom avea dupa cum am fost noi.... sa isi traiasca copilaria... eu si acum ma uit in urma si parca imi e dor de generala....dar si de clasa a9a cand mergeam dupa-amiaza la scoala.....


2 comentarii:

Anonim spunea...

mersi pentru post:)))

dar esti varza! ai uitat ca SAREAM COARDA la varsta aia?:D:D:D:D

>:D<
>:D<
>:D<

Anonim spunea...

hahahaha prea penal faceam si eu tampeni dinalea la varsta aia baiat fiind , vindeam zarzavaturi (burieni) sau chesti dianstea :))
oricum intradevar unele femei o iau razna de la vaste mici

sa fie cumva Eurile din Mancarea de azi sau efectul accesului la informatie (Internetu)