sâmbătă, 8 martie 2008

Lumea nasului infundat, a durerii de cap si a gatului in pioneze



Spre dezamagirea mea, am incercat timp de o saptamana sa nu racesc, m-am infofolit bine inainte sa plec pe geru' Bobotezii si totul in zadar... a trebuit doar ca iubita mea colega si scumpa de banca sa fie racita ca in penultima zi sa iau si eu de la ea.... ce dragut....

Momentan, capul imi vajie si bubuie in el tot felul de chestii... cred ca neuronii mei si-au creat o trupa Rock... parca aud basul......basul...... si cu TOBA MARE! Deja incepe sa imi placa, au inceput excursia si prin urechi pentru ca deja le simt infundate....mama urla eu nu aud... bunica tipa... eu nu aud.... cainele latra... pe el il aud.... Cred ca nu m-as face bine doar de dragul lor, ca sa nu le stric succesul fantastic cu care au inceput. Dar pentru ca tin foarte mult la ei, am sa ma duc sa iau o pastila de cap! A, da.... probabil va intrebati cum se cheama formatia :
Mucul fericit!

Back....parca s-au mai linistit....e o senzatie ca atunci cand dai cu spray unde sunt multe furnici si.....chhh they are dead...... Desigur asta nu-i va tine decat cateva ore amortiti.... nu stiu ce o sa ma fac mai in colo......Somebody help me!

Cat despre nas... simt ca am o cascada MIRIFICA. Aseara cascada asta inghetase si simteam deja 2 chestii cum fac alpinism pe ea dar a revenit la forma ei initiala cand am dat de caldura :D atunci parca se sparse o conducta.... aaaaaaaaaaa ajutor s-a spart munteleeeeee, tzasneste apa! :))

Gatul parca se simte mai bine, l-am dres cu ceai.... pana mai devreme urla si asta.... deschideam gura si suna ca un dragon scapat de la gradina..... ce gradina frate nu mai exista dragoni.... :D si daca ar exista, nu am avea gradini pentru ca acum se fac mall-uri si cartiere rezidentiale peste tot ceea e este verde. Green us......

Hai ca deja aberez.... a trecut efectul pastilei si astia au inceput iar sa cante.... sper insa, ca daca e sa ma culc.... se destrama si trupa asta... ca oricare alta trupa tare de rock .... yeah right....poate cu alta ocazie se va forma alta, cu un alt nume : Fuck you ! The aspirin is not home anymore!


1 comentarii:

Anonim spunea...

bai! bine ca si-au facut trupa rock si nu au inceput sa cante manele neuronii tai. sa fi vazut atunci cum era!=))

insanatosire grabnica, iubita>:D<