luni, 13 octombrie 2008

Vişine...


Astăzi a fost o zi încărcată, uşor agitată, dar am terminat totul cu o aromă de vişine pe buze. Pe lângă varză (că v-am tot stresat atâta), vă recomand VIŞINELE. Nu le este sezonul acum, dar un Prigat sau un compot de-al bunicii este bine venit.


Prima oră a fost OK: Muzică. Ne-am destins sufletele cu "Ani de liceu" şi am avut o uşoară tentativă în a cânta: "Decebal". Noroc că nu am făcut acest lucru şi iată rezultatul: am supravieţuit!

A doua oră: Sport. Am reuşit să sar 1,85m lucru pentru care sunt mândră de mine (altele sar şi 2m, dar asta este partea a doua). Altă performanţă: am murdărit cămaşa în mai puţin de 2 minute cu ajutorul mingii medicinale. Partea bună este că am reuşit să arunc cât de cât.

A treia oră: Filosofie. Profesoară nervoasă, foarte supărată, însă mi-a aruncat un zâmbet plăcut în momentul în care a vazut ce am în cap. Cine ştie, cunoaşte.

A patra oră: Universală. Trebuie să recunosc că în clasa a 11-a nici nu voiam să aud de ea şi m-am bucurat ca nu am studiat-o în acel an. Acum, vin şi completez:"Păcat că nu am făcut din a 11-a şi fac deabea acum, dar hei, trebuie să fiu fericită pentru asta. Sunt oarecum norocoasă."

A cincea oră: Informatică. Navigare pe forum FJSC şi creat pagină HTML.

După această oră, mare incident. Mă cert cu Andromeda, fapt care duce la crearea unei oarecare distanţe între noi. Sper că nu pentru multă vreme.
P.S: Gândeşte-te că acest lucru care îl fac, de multe ori inconştient, se poate numi defect. Suntem oameni, toţi avem aşa ceva. Eu tot ţin la tine şi te accept aşa cum eşti. Te pup.

Şi în final, ultima oră: Franceză. Oră frumoasă ca de fiecare dată, însă oboseala acumulată s-a făcut simţită: nu am vrut să citesc şi aveam de gând să rămân aşa toată ora, dar până la urmă am tradus o parte text.

În sfârşit mi-am luat imprimantă cu ajutorul lui Costin căruia îi mulţumesc. Am luat şi Prigat de vişine la ofertă. Am făcut 50-50: el o stică, eu jumătate. Am băut amândoi din a mea. Sunt bestiale vişinele, încă le simt gustul! Miam! Sper să vă plouă în gură!

1 comentarii:

andrada spunea...

Gândeşte-te că acest lucru care îl fac //// dar până la urmă am tradus o parte text.

nah...asta e asa pe post de te iert dar oricum nu te mai astept niciodata. am zis!