marți, 14 octombrie 2008

AU! Nu m-a durut.

Din zi în zi încep să mă trezesc şi mai greu, şi mai greu. Mă gândesc cu oroare când se va schimba ora, mă mumificaţi în bancă!

Astăzi, ca în orice zi de altfel, m-am trezit la timp (premiul Nobel vă rog). M-am învârtit aiurea prin casă şi evident am trezit-o pe mama care dormea foarte bine, încercând să îmi fac gheozdanul.

Despre şcoala nu prea am ce să povestesc, doar că devine monotonă şi într-un fel simt că nu se implică niciun profesor aşa cum trebuie, cu mici excepţii: română, franceză şi oarecum istorie căci acolo măcar avem materia în comparaţie cu alte ore.

Să sărim peste lucrurile astea neinteresante şi hai să ating punctul important.

Mi-am scos măseaua de minte.

Nu, nu a durut. Noroc că este o doctoră bună. Uitaţi-o pe mititica mea. Acum o pot privi mai uşor, nu mai am nevoie de oglindă.
Am buza amorţită, limba se plimbă şi ea prin gură.
Simt cum se duce anestezia şi mă apucă durerea. Mă pregătesc pentru ce este mai rău.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Fiind o fata frumoasa si mai ales INTELIGENTA cred ca era cazul sa echilibram si sa devi si tu nromala asa ca e ma ibine fara masea de minte

hybrid4u spunea...

pai... pai... mai e putin pana la vacanta de iarna :))) lasa scoala.