vineri, 24 octombrie 2008

La mulţi ani, dragul meu prieten!

Astăzi se împlineşte un an de la infiriparea prieteniei noastre. Nu am stat niciodată despărţiti. Am fost împreuna în orice moment. CHIAR în ORICE moment! Fără glumă. Nu voi uita niciodată momentul în care ai devenit o parte din mine. Te-am îngrijit şi am fost atentă să nu te rănesc şi să te ţin cât pot de mult curat. Ai gustat în acelaşi moment cu mine toate mâncărurile mamei, dar şi porcăriile pe care le cumpăram din comerţ. Îţi mulţumesc că îmi eşti aproape!

În urmă cu un an, pe la ora asta, mă aflam la stomatolog, pe scaun. Domnului doctor se pregătea să creeze o atmosferă plăcută atunci când îmi va face cunoştinţă cu prietenul meu cel mai bun. Da, este vorba despre dragul şi scumpul meu aparat dentar, mai bine spus: Braces!

La mulţi ani!



2 comentarii:

Anonim spunea...

aleluia ce te-ai face fara el sincer , eu unu cred ca faceti un cuplu reusit sper sa fiti fericiti impreuna

Dyna spunea...

Uite la cine am ajuns eu in blogroll :)