sâmbătă, 18 octombrie 2008

Lasă-mă să dorm!

În dimineaţa asta dormeam atât de bine, asta până când Baxy s-a gândit să îmi facă o vizită. Pe la ora 9:00 deschid ochii din cauza lătratului. În faţa mea este cuţu mic care dă din coadă. Închid ochii la loc, dar latră insistent. Mă întorc cu spatele. "Lasă-mă să dorm Baxy!". Sare pe mine, dă din coadă şi cere să fie mângâiat. "Să-mi bag picioarele!". Mă ridic din pat şi mă duc să mă spăl.

În bucătărie, bunica prepară plăcintă de praz. O, da! Mama spală nişte vase. Mă duc la calculator, pe care l-am deschis înainte să mă duc la bucătărie, şi mă apuc să refac ultimul text. Îl postez, apoi mă pun să caut o hartă fizico-geografică a Europei. Nicio şansă! Mă îmbrac şi merg să caut hartă cu ajutorul lui Costin. Da! Am găsit ce trebuia, într-un loc în care, din cauza încăpăţânării mele, nu am vrut să intru. Dar am intrat!

Acum o să înteleg mai bine geografia, fără profesor. Profesoara pe care o am, spune o chestie, se încurcă, iar când ne ascultă ne pune să arătăm nu ştiu ce pe hartă. "Dar nu ne-aţi arătat!". "Nu?". "Atunci notăm acum, probabil am uitat.". MDA!

Noi să fim sănătoşi. Până atunci, LASĂ-MĂ SĂ DORM!


0 comentarii: