miercuri, 29 octombrie 2008

Aşa e, nu mă pot abţine!

Da mă, da! Sunt ofticată! Şi? Asta e...
Mă oftic că învăţ atâta ca să clachez la un test banal. Mi-am forjat creierul înainte de a a da testul... Cum? Am făcut un alt test, dar acesta era de aptitudini... ia imaginea, calculează, gândeşte-te... bla bla! Când a venit testul de istorie... e cumva vreo problemă? DA! Nu mai pot lega două fraze. Evenimentele sunt, dar ce a făcut fiecare? A... unu ceva cu administraţie... altul cu maghiarii se certa bla... Poate ar fi trebuit să repet mai mult, dar am preferat să scriu texte pentru admitere care este cea mai importantă. Bacul, de luat, îl iau... problema se pune doar în cazul notei...

Mulţi au copiat, dar eu am pus pixul jos şi m-am abţinut să nu explodez...
Colegă: -Anda, ce ai scris la 3?
Eu: -După ce că ai copiat atâta, mă mai întrebi pe mine care am scris trei rânduri?
Am copiat în anii anteriori la materiile ce nu mă interesau. Am ales totuşi să dau bacul la istorie... De aceea nu am vrut să copiez, deşi puteam.

Da ar fi păcat să îmi strice media doar istoria, dar asta este... Greşelile şi consecinţele mele.
Trebuie să recunosc că mi-a lăsat un gust amar şi un pic de regret. Dacă nu învăţam nu îmi păsa, dar aşa... Eh, asta e... sunt lucruri şi mai grave care se petrec în lumea asta.

Să sperăm că week-end-ul va fi pastila perfectă pentru tot stresul acumulat.

1 comentarii:

andrada spunea...

daca ai stii cat de greu m-am stapanit azi sa nu te iau la palme...
VACO!