duminică, 18 mai 2008

Inca putin pana la ZIUA cea MARE


"Relaxandu-ma" putin pe net printre randuri prafuite am vazut blog-ul meu lasat in voia sortii. L-am cam neglijat... parca e ca o carte necitita uitata undeva in biblioteca care a acumulat de la o zi la alta pulbere de praf.... voi sufla acum sa se duca aceste particule ... si sa fac putin loc printre randuri sa vad ce scriu.....
Am multe de facut.... mai sunt 5 zile pana la examen... stres... calmitate... iar stres si tot asa...

Pentru cei ce nu stiu examen la : DELF (atestat la limba franceza)
Si dupa munca intensa de mai mult de o luna iata ca se apropie ziua cu pricina.... 24 mai examen delf, nivel B1..... Acum sunt sigura pe mine si nu am emotii... insa peste 5 minute nu se stie ce mai provoaca inconstientul.....
Asa ca ... repetam.... studiem.....ca sa ne atingem scopul.






0 comentarii: