joi, 22 mai 2008

Va invit sa va relaxati

Ooooo da.... ciocolata calda.... hmmmmm.... ce aroma.... si ce relaxare.... simt pana in varful degetelor caldura ma gadila.... ups... ups... hahaha hahhaha mor de ras.... :| mda :| [you're pathetic....]....

Este o dupa-amiaza placuta... dupa o zi plicticoasa in care a fost intunecat si a tras o ploaie mica cu bubuituri mari [tunete] a iesit soarele.... si ma concentrez asupra unor lucruri... hai sa vedeti ce lucruri :P nu stiu inca... doar ca am fost la liceul "respectiv" sa vad cand intru si normal mi-au gresit NUMELE.... din cate stiu nu exista "r" in numele meu dar ce mai conteaza.. se va rezolva...
In fine va invit sa beti o ciucalata calda cu mine si sa cititi niste bancuri pe care scumpa noastra Andromeda mi le-a impartasit iar eu le fac publice voua :


Vazand ceva care cade de pe bloc, Maria ii zice lui Ion. E o racheta, ba nu… e un avion. Nu fa proasto… e un EMO !

Mda.... iar in urmatoarele 3 secunde au venit 7 televiziuni, 5 ambulante, 7 masini de politie si "za big shou" beggins.... rateing mare... bani... reclame... ce bine ca se omoara cate un emo din asta... asa mai facem si noi bani pe stiri si dramatisme din astea... ca lumea se uita non-stop la tv.... iei... bani bani bani :| si normal a gasit televizunea o descriere EXTRAORDINARA a unui emo! La cum povesteste televiziunea inseamna ca 80% dintre noi suntem...emo? vai de capu lor.... ajung parintii sa se intrebe... "copilul meu e emo?" aaaa copilul meu are bretonu intr-o parteee!! aaa!! e EMO!! la dracu.... asa ii faceai si tu la gradinita bretonul... mda o ia toata lumea razna.. isi dau cu parerea despre ceva despre care nici ei nu stiu si nu au suficiente informatii si cunostinte... doar ca sa abureasca lumea si sa creeze o gandire asemenatoare intre oameni... big bullshit!


Hai ca am terminat de baut ciocolata....
see ya... :P



1 comentarii:

Anonim spunea...

JUMP JUMP JUMP EMOOO JUMP