duminică, 27 aprilie 2008

Ploua, ploua, ploua...


Ploua, ploua, ploua,
Vreme de betie -
Si s-asculti pustiul,
Ce melancolie!
Ploua, ploua, ploua...
(Strofa din Bacovia -"Rar")


Ma uite pe geam in ziua asta si ploua... si, desi sunt singura... nu sunt trista... ma simt chiar bine... este ploaia langa mine... imi sopteste exact ceea ce vreau sa aud... ma racoreste cu mireasma care o creeaza cu ajutorul copacilor... ma ocroeste... ea chiar ma iubeste....

Telefoanele suna.. toate rudele si cunoscutii ne spun "Hristos A Inviat" iar noi replica cunoscuta de toti.... si eu... ma simt aeriana... da? este Pastele? ... sincera sa fiu nici nu simt.... toata lumea pleaca... pleaca in curand si ai mei la rude... iar eu raman aici... dar nu singura... raman cu ploaia mea.




2 comentarii:

Anonim spunea...

misto poza - poarta numele de Where Rain Grows si este si apartine lui David Preissel(Elvetia). E pe copyright, dar pe multi va doare in fund de asa ceva.

Anonim spunea...

ma refeream la postul de deasupra - doamne ce layout tampit