miercuri, 21 mai 2008

Cand dai teza cu alt profesor.......

Astazi a fost ziua in care am primit rezultatele la teza de la istorie... se stie ca la aceasta materie este aproape imposibil sa copiezi pentru ca esti prins in secunda 2 primind un 3 si riscand sa iei ramai corigent cu 4 ... dorindu-ti sa iei vreo doi de 5 ca poate asa sa treci clasa.. desi mai bun ar fi un 6...un 7..un 8...un 9... si de ce nu chiar 10 in fine... :D
Stiind ca avem teza... trei saptamani nu s-a sinchisit nimeni sa invete... si facand un calcul matematic al mediei (am aflat si eu cam ce medie invart)... am citit si eu inainte sa ma duc la culcare....niste chestii pe acolo... cu gandul in alta parte evident... so nu s-a lipit nimic de mine. (mint.. se lipise niste super atac care l-a varsat tata pe canamea si pe care m-am pus eu... a trebuit sa ma car cu tot cu canapea in pat ca sa dorm...hmmm....NU!!! :) am tras doar canapeaua langa pat... NU :) in fine ok ok ok :D )

Tam tam tam tam....si cum ziceam vine dimineata, hai la scoala - prima ora teza (defapt a3a ora :P mi-e lene sa dau backspace :D ) ... asa... stresati... la primele 2 ore tot citeam "ingrasam porcul" in prostie de se facuse verde la fata pentru ca albastul nu ne place!... dar nu conteaza..... noi invatam de zor iar sansele noastre de a lua o nota mare cresteau (yeah right...).
Se suna de intrare... deja nu mai era nimic de facut... PROFUL trebuia sa vina... cand pe usa hop... intra o alta profesoara : veti da teza cu mine domnul profesor nu este in localitate!
URAA happy, bucurie pe toata lumea hai sa copiem.... toti ne-am inspirat este adevarat.... iar la un moment dat auzim : "sper ca nu veti face toti de 10"
Noi: da da da da da da ... prea bucurosi...
Trece teza... iesim....
Trei saptamani mai tarziu. Vin tezele... CONCLUZIA: Oricat ai incerca sa il copiezi pe proful asta 10 nu iei in veci... de ce? pentru ca :
1. Da subiecte incat nu poti sa le termini prin copiala pentru ca pierzi timpul sucind caietul... indoindu-l.... bagandu-l sub banca... scos fituica de pe unde este bagata....dai cu bunghiu la colegu ca deja te plictisesti sa tot indoi foile alea....
2. Nu stim sa copiem pentru materia asta =))


Asa ca degeaba spune profa "sper sa nu faceti toti de 10"... trebuia sa zica "sper sa nu faceti toti de 8"


Asta e viata... data viitoare o sa inghitim fituicile poate atunci vor apare ca un panou luminat in fata.... in our dreams... totusi o sa-mi iau un stick de 20 de giga sa incapa toata materie.... ce misto ar fi.... :)

Dar sa nu plangem copii.... sunt niste note... nu ne ajuta cu nimic.... doar sa ne perfectionam metodele de copiat... sau sa invatam data viitoare :D desi este foarte greu... dificil.... "estorsionat (Coca stie)" :)))




1 comentarii:

Anonim spunea...

SAPTEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! am luat sapteeeeee!! in loc de 3:)) hehe:D:D

ORICUM O SA MURIM CU TOTII! de ce ne mai agitam?:))