marți, 20 mai 2008

Cineva sa ne salveze.... am luat-o RAZNA... wtf?!

Pe zi ce trece .... creierul meu se "modifica" emite informatii eronate... sau dorite de el (ori de altii) .. exact... simt ca am luat-o razna... ce? sa nu credeti ca doar eu.... si constelatia mea Andromeda se afla in aceeasi sfera de influenta.... cel putin ea... a dat de un blacker care ii spunea sa "se impuste" pentru asta am sa va ofer satisfactia de a scrie o parte din aceasta conversatie ca sa nu mai ma chinui eu sa fac un rezumat in asa fel incat sa va ofer informatia CORECTA..... so here it goes....:

ascultaforta: sal!1
ascultaforta: cum iti mai merge?
Andromeda: buna
Andromeda: bine
Andromeda: tie?
ascultaforta: mie mi-e foame
Andromeda: mananca
ascultaforta: acuma
ascultaforta: dar nu am ce
Andromeda: nu am cu ce sa te ajut
ascultaforta: ba da
ascultaforta: ma ajuti cu sfaturi

pana aici super normal nu? and now the bomb.... :D

Andromeda: nu sunt in stare sa dau nici un sfat]
Andromeda: imi pare rau
ascultaforta: atunci impusca-te
ascultaforta : pac pac pac
ascultaforta : in cap
Andromeda: n-am chef
Andromeda: impusca-te tu
ascultaforta: ba tu
Andromeda: ba tu. stop
ascultaforta: ca tie nu-ti trece nimic prin cap
Andromeda: nu am zis asta
ascultaforta: doar iti faci 3 gauri
ascultaforta: nu f mari
ascultaforta: nu o sa-ti fie rau
Andromeda: da
Andromeda: bine
ascultaforta: ba chiar iti va fi mai bine
Andromeda: ma duc acum
Andromeda: nu ma astepta
ascultaforta: nici o sansa
ascultaforta: pa pa
ascultaforta:moarte placuta
ascultaforta: paaaaa
Andromeda: ms ... o viata minunata iti doresc
ascultaforta: sa ai parte numai de draci fromosi pe acolo
ascultaforta: stii tu
Andromeda: sper
ascultaforta: cu pute mari
Andromeda: da da
Andromeda: din aia
ascultaforta: sa-ti umole gura
Andromeda: aha
Andromeda:exact
ascultaforta: umple**
Andromeda: ms de urari

OK.... CINE E RAZNA? :|

Cu tot respectul daca s-ar putea mi-as dori sa citeasca inculpatul... nimeni nu se ia de Andromeda mea! CLAR?! Deci cine e razna? NOI? :)) Deci... little boy... you are a retard.... :D

EXACT toata lumea e perfecta... pana si aurolacu de la coltul strazii care trage din punga prenandez este inteles... pana si copiii mici care se cauta de muci si pe urma ii baga in gura.... pana si taranii care se iau la gura aiurea cu lumea crezand ca asa obtin stima si respect.... pana si... EU care aberez ca o cretina... dar ce conteaza :)))) O viata avem si trebuie sa o traim la maxim.... sau ... ma abtin :D

1 comentarii:

Anonim spunea...

se putea sa nu am eu onoarea unui asemenea specimen?:))
bah...am lipici la retarzi:))

paranoia paranoia paranoia :))

luidhiwuedjwkqmsklmwjhddojelkm