duminică, 18 mai 2008

trilu bambim bum bam bingo bum....


Stau si ma plictisesc... mda si... ma apuc sa aberez... daca cineva are ceva impotriva va rog frumos sa inchideti calculatoarele si sa va aruncati pe geam.... chiar ca... ca tot veni vorba de aruncat... acum nu mai e la moda un stil de imbracaminte... un comportament sau alta aberatie... e la moda sa te sinucizi.... KILL YOURSELF AND YOU CAN WIN A MEETING WITH LUCIFER...... nu exista zi sa nu dea la stiri "copil in varsta de 12....14.....16 ani s-a sinucis.......se pare ca era EMO"........oricum si cu stirile astea... numai de mortaciuni, violuri, chestii dezgustatoare si tot felul de investigatii...."hei Elodia e Cioaca... a facut operatie si s-a transformat in barbasu..." mda..... numai bullshit`uri se invart prin tara asta..... bine ca sunt altii care o duc si mai rau ca noi da`.... "penili" noastre.....

Acum ascult smooth criminal de la Michael Jackson.... ca tot ziceam de omoruri... -criminal-... chiar ca imi aduc aminte cand eram kindera ce mai dansam -5 ani parca aveam- cu palarie si chiloti peste pantaloni... a da si aveam o caseta cu concerte care de fiecare data cand avea ocazia.. fratele ma ameninta ca mi-o sterge (imi aduc aminte :D : daca nu imi aduci o cana cu apa)... acum ma uit la el ce s-a ramolit.... oricum nasucu ala il face cel mai sexy .... are si o voce buna.... eh nu ma intereseaza ambalaju sa ii zic asa... :P
Si tot ma plictisesc.... nici macar cainele nu e acasa sa imi mai linga picioarele cum face de obicei (cine stie ce e in capul lui... CANDY!!!!) ....o da....
Ah deah... vad ca multa lume m-a uitat :P normal cand nu mai ai interes te detasezi ce kkt iti mai pierzi vremea asa aiurea.. dar hei! cand ne intalnim "nous sommes toujours amis..." ce EMOTIONANT.....

O da... s-a schimbat melodia : Dirty Diana... ma intreb de cate zile... saptamani... luni... sau ani nu s-a spalat donsoara.... :P avem dalin.. bun fin care spala orice..... "poate curata chiar si aici....si la buricelll" omg ce patetica sunt, diana asta nici dinte nu are...... :))) sunt praf rau... defapt rectific sunt varza ca de obicei... si cine ma contrazice inseamna ca are nevoie de internare....

Mda imi aduc aminte de seara de karaoke.... ma apuca iar pandaliile .. dupa 2 ani si ceva m-am imbracat si eu intr-o fusta neagra... mai blug asa... simpatica rau... mdeah... nu intru bine inauntru ca se uitau toti cocalarii la mine si ma aratau cu degetu "moaaa uite-o p-aia cu fusta" EH NU MA INNEBUNITI MA... EXTRAORDINAR...... mdea... in fine thanks to my friends ne-am distrat si had fun.... pacat ca nu mai avem inregistrari.... :P ofticati-va ca eu fac spume aici de nervi... mda.. who cares....oricum nu are nicio relevanta... ratiune... si nicio legatura o chestie cu alta...... dea... paranoia.... who me? :|

si ca tot amintisem de caine.. am pe scara o vecina cretina ... scara calcaie de pisici care se usureaza pe scara si ea ce a zis hai sa dau vina pe asta ca are caine.... chiar ca intr-o zi cobor cu el si dupa 2 minute apare vecina... cica "Anda vino sa vezi ca e pisu la mine la usa.... am venit cu bunica ta si era curat iar dupa ce ai coborat cu Baxy a aparut pisu.... " mda cainele era in brate si pe scara nu face in fine.. da-i scandal si toate cele.... a tacut baba.... mdea :|


Hai ca am reusit sa ma plictisesc singura.... seara buna ...



0 comentarii: