duminică, 22 februarie 2009

RECOMANDARE - Twilight

Nu m-am putut abţine de a nu prezenta acest film. Este o creaţie excepţională, inspirată dintr-o carte scrisă de Stephany Meyer, publicată în 2005. Numele cărţii: "Twilight". Mai jos v-am prezentat trailer-ul filmului, deşi v-aş recomanda să vă uitaţi la film direct.





Personal, m-am uitat de două ori la el. Este filmat din cinema, iar varianta originală încă nu se găseşte, motiv pentru care culorile nu se văd foarte bine. Aştept cu nerăbdare să apară această variantă pentru a-l revedea... deşi... până atunci.... poate mă mai uit de vreo patru ori :)))))))

15 comentarii:

Dyna spunea...

"Aştept cu nerăbdare să apară această variantă pentru al vedea încă o dată"

Bravo! :|

Anda spunea...

Filmul, evident, aşa cum am scris înainte de a introduce fraza menţionată de tine.
Cum aş putea spune că: "pentru a O vedea încă o dată" (sigur la asta te refereai), din moment ce încă nu a aparut varianta de care vorbeam?

:|

Dyna spunea...

Anda, sincer, îmi eşti dragă. Dar gândeşte-te de două ori înainte de-aţi alege domeniul.
Ai greşit, ţi-am atras atenţia, dar nici a doua oară nu te-ai prins. În viaţa reală, acest lucru=concediere.
Poate depistezi măcar acum greşeala...

Anda spunea...

Mda, cât de neatentă pot să fiu... M-am uitat mai bine, my bad. Mulţumesc. Acum aştept şi o părere despre film.

Anonim spunea...

Văliei, Dyna!!Dacă îi mai dai fetii vreo două «sujestii» di istea jen sâ-ş' schimbi domeniu, o dărâmi di tot:(

Legat de film...nu l-am văzut, dar Anda ştie asta:D. În schimb am un coleg care mi-a zis că a citit cartea[din câte am înţeles că e formată din vreo 5 volume] şi că e incomparabilă cu filmul. Aşa că, o nouă recomandare[neavizată ce-i drept:p]--read ză book:D Da'vizionaţi şi filmul:D Şi eventual mi-l daţi şi mie:D

Dyna spunea...

Da, Anda ştie că mi-e dragă. Plus că are un tricou pe la mine :))

Anda spunea...

Prin martie poate se întoarce la mare. :D
Şi tu îmi eşti dragă, you know that! :D

Anonim spunea...

Trebuie să văd şi eu filmul ăsta, când o să apară prima variantă Blu-Ray! :P

Anonim spunea...

Mi se par cam pentru gagici asa, soft sided.

Elena Cute spunea...

Eu m-am uitat de trei ori consecutiv:D
Am inteles ca mai apar doua serii una in 2009 si una 2010 continuare cu aceeasi actori:D

Evergreen spunea...

eu nu am putut sa ma uit la el :(
not my type

dar daca-ti place :)

Pattison e dragut

Anonim spunea...

nu ai mai scris nimic de mult... :( simt nevoia sa citesc "pe cineva" inteligent :).

Simion Alexandru spunea...

Ce vezi asha special? e doar o alta perspectiva a vampirilor...

Unknown spunea...

incearca serialul true blood..nush filmu' nu mi se pare grozav :P

bampi spunea...

Este foarte tare filmul si merita vazut, poate mai mult decat pentru ideea povestii de dragoste din film decat pentru bataia dintre vampiri