sâmbătă, 7 februarie 2009

Să revenim la dragul nostru ÎNVĂŢĂMÂNT


Bună seara, tuturor!
Am analizat zilele ce au trecut ancheta mea sociologică, bazată pe chestionar, în ceea ce priveşte sistemul de învăţământ. Se pare că aproape 80% dintre voi au ales că acesta este jalnic. Nu aş fi vrut să fac nişte judecăţi de valoare nejustificate, subiective. Aşa că am ales un eşantion şi am tras o concluzie generală.

Deşi mai sunt câteva ore în care se poate vota


Se pare că astăzi este duminică. De mâine "o luăm din loc". Sinceră să fiu, nu ştiu cât de repede vom face acest lucru. Aşa cum este ultima săptămână de şcoală (sau, în unele cazuri, chiar ultimele două), aşa se va dovedi a fi şi prima. Rar să fie cazurile în care din prima zi să se înceapă cursurile "ca la carte".

Reglementări în ceea ce priveşte "Bacalaureatul" de anul acesta nu se vor mai lua. Ceea ce se discută este o altă "invenţie ingenioasă" care se va aplica în anul 2010. Aşadar, atât elevii cât şi părinţii ar trebui să stea liniştiti: anul ăsta nu se schimba nimic la bacalaureat şi nici gând că se va scoate (aşa cum se bazau unele persoane pe la începutul semestrului).

În ceea ce priveşte oraşul în care locuiesc, Constanţa, am înţeles că deja s-au apucat să instaleze camere... posibil şi în toalete. Asta e viaţa... M-aş amuza foarte tare dacă anul acesta gradul de promovabilitate va scădea considerabil, având în vedere că suntem al doilea judeţ după Suceava în ceea ce priveşte rezultatul obţinul la bacalaureat.

Cât despre variante, se aud verzi şi uscate. Totuşi... să vedem ce ne rezervă luna martie. Probabil se vor posta tot nişte "posibile" variante. Nici nu îmi mai bat capul, totul a devenit o varză..... legală a învăţământului!

Dacă mai aud ceva, voi aduce noi informaţii!


5 comentarii:

Anonim spunea...

Eu cred că există două variante:

1. Sau înveți și nu-ți pasă de cum va fi bacul.

2. Sau nu-nveți și atunci aștepți și speri să se poată copia.

Sincer să fiu aș prefera 5 oameni din primul tip decât 10000 din al doilea. Dar eu sunt doar un visător.

Anda spunea...

Eu aplic prima orice ar fi.

Anonim spunea...

Săptămâna trecută a avut loc concursul de matematică de la Focşani, unde au fost prezenţi, pe lângă profesori de matematică, şi persoane din cadrul ministerului. De la ei s-a aflat că în ceea ce priveşte variantele, anul acesta ele rămân aceleaşi de anul trecut. Đin câte am înţeles, s-a anunţat oficial şi la teveu acelaşi lucru. Eu una mă bucur, nu pentru aş spera să copii, ci pentru că în felul ăsta se evită bâlciul anual din luna martie, când eventualul set de noi variante ar stârni mari controverse. Pentru cei care acum sunt în clasa a 11a se pare că viitorul nu se anunţă a fi unul foarte roz, întrucât la anul se vor scoate variantele şi bacul se vrea a fi unul dur. Dacă întradevăr lucrurile nu se schimbă privind variantele şi bacul de anul acesta, presupunerile mele se adeveresc. Noul guvern şi implicit noul minister nu îşi bate capul să schimbe pe ultima sută de metri mare lucru. Cât despre camerele de supraveghere de care zici Anda, mira-m-aş să se adeverească. E puţin probabil, din punctul meu de vedere, că cei de sus vor da atâţia bani din buget pentru aceste camere. Doar dacă nu cumva rămâne o acţiune la nivel de judeţ, şi implicit la nivel de liceu, şi astfel e posibil ca metoda supravegherii video să se aplice..pe ici pe colo, în punctele esenţiale.[vai ce mult bat câmpii cu părerile mele şi aşa nesemnificative:-j]

Complex de Contradictii spunea...

Eu zic sa nu va mai stresati...si nu va mai faceti planuri si calcule...ce va fi va fi.
rezultatul vostru la bac va depinde doar de cantitatea de efort depusa de voi in 4 ani. Degeaba va agitati cu astia din minister si legi si variante....
Asa ca zambiti si mergeti in fata...nu va opriti pana nu ajungeti la destinatie(acolo unde va dorti)

Succes

Evergreen spunea...

doar ce-am scris si eu de sistem

ufffa.
nu stiu ce-o sa se aleaga de el