miercuri, 4 februarie 2009

RATC-ul s-a deşteptat!

După ce ne amuzam de metoda spălării biletului cu parfum, iată că scumpul nostru RATC s-a gândit că ar fi mai bine să scoată aparatele de compostat biletele. De ce? Pentru că într-un final s-au gândit să se mişte puţin pentru a rezolva o "problemă"(pentru ei) care este cunoscută încă de câteva luni.

Astfel, au scos într-un final aparatele vechi şi le-au lăsat doar pe cele noi, cele de ştanţat. Bravo, băieţi! Acum nu vom mai da bani pe spray-uri ieftine ca să ştergem biletele.... în ce mai rău caz.....mergem fără!
Eu una, recunosc, cumpăr bilet. Restul, treaba lor! :D Nu sunt genul care să "fraudez". Ce s-ar alege dacă "aş face şi eu ce face toată lumea"?



3 comentarii:

Anonim spunea...

ai avea mai multzi bani in buzunar

Anonim spunea...

nah,ce sa-ti zic.fara sa vreau,ti-am citit toate postatiile de pe blog doar in seara asta.habar n-am,m-am identificat cat de cat cu anumite stari.(ha,si eu care credeam ca sunt doar stari spectifice mie:)).oricum,bafta la bac,admitere,bafta si iar bafta>:D<

Anda spunea...

Mulţumesc, Anonim!
Totuşi... puteai să te şi semnezi! :D