marți, 3 iunie 2008

Suras....

Sunt linistita…. dupa o zi “complicata” (pentru inceput), am trecut prin aceasta si am reusit sa o fac sa fie o reusita… un film pe care l-am vazut cam tarziu (3 iunie 2008), mi-a schimbat si mi-a adaugat o caramida la zidul facultatii vietii…. incep sa imi dau restantele si din cate vad e un succes deocamdata… Sunt multe greutati care ne incearca insa trec peste ele cu zambetul pe buze si incerc sa nu las pe cei din jur sa simta aceeasi chestie pe pielea lor. Ar fi pacat… viata este frumoasa… pana si dificultatile pe care ni le ofera sunt provocari care la inceput punandu-ne puterea si rabdarea la incercare rezulta a fi privite apoi ca o joaca de copii… zambim si spunem : “cum de nu am vazut mai devreme asta! vai… si stiam…”… da.. acuma stii :)

V-am pupat dulce dulce!




0 comentarii: