marți, 24 iunie 2008

Caldura

Caldura mare... daca indraznesti de la 10 sa iesi afara ai pus-o!
Astazi chiar ma coc.... poate au fost si zile care termometrele aratau mai mult dar oficial pentru mine asta e cea mai..."de scos limba afara" zi.... da... nu e de ajuns ca sta cainele langa mine si behaie de cald... ca incep si eu cu el... hai.... amandoi in cor.. 1...2...3.... si!
Partea cea mai tare este ca pe la vreo 2 si ceva plec si eu la munca.... in... SOARE.... la cat de cald imi este acum......
Hai sa beau niste apa....
Woa.... simt cum trece apa prin mine rece :) frate.... oare scot si aburi? neah.... mai bine ma uit si-n alta parte....

aaa....da....

am in spatele meu un Clima sau hai aeru conditionat.... il conditionez sa ma racoreasca :D ...

sau mai bine nu... prefer sa mor de cald... asa mai transpir si eu... elimin TOXINELE :P

ah ce bine ar fi daca ar ploua.... doar pentru cateva minute... sa ne racorim.... :D

hai ca e asa de cald.... si.... pour vous... cu dedicatie.... de la moi.... :)

Omul plajei :) -oricum oama plajei ;))-






0 comentarii: