miercuri, 4 iunie 2008

COCA-COLA DEMENTA :D

Spre dezamagirea mea am constatat ca sunt dependenta de COLA [o da! de parca ai fi singura]. Da stiu nu sunt singura… doar ca la urletele disperate ale mamei mele de a nu mai bea… nu fac decat sa incep sa ascund sticlele… beau la scoala… la munca… pe unde apuc.. acasa… sticlele pe langa birou ferite [acum aia de 1 l ca se piteste mai bine] … bine bine asta nu inseamna ca imi interzice de tot dar cateodata… devin o bruta egoista care ar pleca cu tot cu sticla cumparata pentru intreaga familie… Cand mai ia tata sa bea cu vin ma duc si fac transport de cani de Coca-Cola… vai … si stiu ca ma macin pe dinauntru si ca e foarte nociv.. cateodata chiar simt ca ma descompun…. In vara asta cand ma voi reapuca de slabit, poate voi renunta si la Cola… pana atunci… bag in mine pana numai pot! :) Mi-e rusine cu asta dar nu am ce sa fac…. poate daia am si turbulentele astea cu somnul….

Oricum o consecinta a acestui viciu este ca sunt ametita… aiurita… neatenta la unele conversatii… si… PARCA IMI PIERD VEDEREA!

:) lasa ca altii au vicii mai grave… printre care si “bomba” insa acesta e un viciu care te termina instant.. daca nu v-ati prins si evident ca nu v-ati prins… este vorba de cei care “se transforma” in “bombe” si sunt detonati in cadere libera de la o inaltime foarte mare catre sol. [si nu voi da exemplu pe EMO pentru ca sunt multi care o fac si fara sa se poarte dupa acest stil].

Un lucru e sigur eu nu ma voi sinucide pentru ca… ADOR COLA :)))))))) [glumesc nu?] Apropo: chiar acum sunt cu mana pe sticla de cola si beau…. va rog nu deranjati acest moment :D

Este lichidul din mine care ma provoaca sa scriu chestia asta. Poate daca o fac publica o vad ceilalti si asa ma “determin” sa ma las de acest “viciuletz” :) PUPIIIIIX



0 comentarii: