miercuri, 11 iunie 2008

Ceata


Simt ca totul in jurul meu este pustiu... ceata ma acopera total... unde este mintea pe care o aveam atata vreme? Simt cum ma prostesc pe zi ce trece... din inteligenta pe care o aveam incep sa dau in idiotenie... in loc sa evoluez ca minte ma ramolesc ca o femeie varstnica... pana si pe bunicamea o duce mintea mai bine....
Nu as fi vrut sa fi dat vreun detaliu public la ceea ce era sa mi se intample... si la care situatie am avut o reactie cretina... totul mi se pare ca un vis, ca o lume virtuala... pusa in fata cu realitatea nu realizez raul... vad pe toti la fel... acord prea multa incredere necunoscutilor si asa imi risc viata cum am facut acum cateva zile... nu stiu cum pot fi asa de calma... dar stiu sigur ca din cauza aceasta sunt... prea mult contact virtual.... si prea multe vise care sunt deja-vu..... nimic nu ma socheaza iar reactia asta pentru multi inseamna: idiot! puteai sa fi moarta... da... deabea acum realizez... insa cum am facut si la inceput.... voi conserva sentimentele de frica ca sa nu ma influenteze.... pur si simplu nu am sa deschid subiectul.... imi pare rau... mi-e sa nu ajung sa fac umbra Pamantului degeaba.....
Sunt multe persoane care incearca sa fie alaturi de mine sa imi deschida ochii in ceea ce priveste viata... dar ma simt prea idioata la ora asta ca sa mai gandesc... ravnesc dupa varsta de 16 ani....si inca o chestie... scoala... studiul... pe o parte te face destept iar pe alta parte PROST BATA....la partea cu viata este aproape 0... acorzi mult timp invatatului si ignori cum sa inveti sa traiesti.... trebuie sa incep sa reactionez..... insa simt ca tot ce vine la mine se loveste de un zid... am sa incerc sa sparg acel zid pentru ca asa nu pot trai.....
Ma duc sa ma spal pe ochi ca deja nu mai pot....

Damien Rice- 9 crimes


1 comentarii:

andrada spunea...

tu n-ai sa faci niciodata umbra pamantului degeaba:)