vineri, 27 iunie 2008

Stres, nervi, draci



De 2 zile am clipe excelente... lasand la o parte ce a fost acu' 2 zile.....

Voi face referire la ziua de ieri....
De dimineata totul super... plaja... apa... soare... papica... suculet... si normal cu persoanele potrivite :) ok ok... de ce ma plang atunci? daca a fost super ziua asta? Pentru ca nu am inceput sa spun ce a fost in continuare...

Asadar: munca.

Dupa o mica incercare [recunosc] de comunicare in care mi se taia orice macaroana... am inceput sa ma simt rau [ce proasta esti! nu cred!(treaba voastra)] dar nu atat de rau incat sa zic ca mor.... nu... dar... tremuram... eram nervoasa si cu putin stres amestecat... nimic rau... la scurt timp.... vine sefu' junior al verzelor din era glaciara... si ma ENERVEAZA... STRESEAZA... imi creste pulsul... tensiunea.... FRATE! se baga ca musca in lapte... daca fac ceva : "lasa ca fac eu", vorbeste incet nici nu-l auzi... da din cap ca un handicapat... se incalta cu adidasi de firma si cu niste sosete kilometrice aproape de genunchi... si nu in ultimul rand la orice fac trebuie sa comenteze sau sa zica ceva...se crede super destept...cand vine se baga la casa si mai bate si gresit...da ordine aiurea... frate aseara mi s-a sculat si mie inainte sa inchid sa misc putin si eu picioarele ca si cum dansam in timp ce o doamna proba un costum "lasa nu mai dansa aici dansezi dupa program da?" [dar nu e magazinul plin si eu dansez ca toate alea...daca era plin si eu dansam nu respectam ce trebuie mai ziceam] "cand sunt clienti nu dansam" mdeah! nici macar nu ma batzaiam calumea...era mai mult o forma de a-mi relaxa picioarele...... FRATE leave me alone! avem drepturi si obligatii! daca te crezi mai bun pune si FA! ieri era sa lesin, ajunsesem intr-un stadiu al stresului in care nici eu nu ma recunosteam... scapam baterii.... scapam pistoale.... super tare frate... dar totul s-a rezolvat cu o aspirina....pf... dar dupa asta a venit iar stupid sexy junior... fuck you!
Pacat ... poate nu se pricepe cu internetul dar mi-ar fi placut din tot adancul sufletului sa vada asta! nu imi pasa!

Astazi: m-am trezit relativ calma... nervi numai am... insa cand vad pe sefu' junior incep repulsiile ... i think i'll quit this job... sorry...
Ma duc sa imi aranjez hainele pe care le-am neglijat atata timp pentru ca nu am avut.....timp...
Si defapt... nu am mai avut timp de multe... si imi pare rau... mai stau si ma gandesc.... vine bacul la anu'... de ce sa nu ma distrez vara asta.... pf... hai ca am terminat...

Maine... za big coffe meeting :)



0 comentarii: