vineri, 14 august 2009

R vine de la "rataţi"

Stăteam eu liniştită pe net acum câteva minute şi, subit, primesc add de la o persoană. Pentru a afla ce vrea de la mine, m-am băgat în seamă cu un salut. Iată ce a ieşit:
Daţi click pe imagine. Mi-era lene să transcriu conversaţia, mai ales că nu s-ar fi văzut "zâmbiricii" din conversaţie. I-am şters din nume să nu mă reclame :)))

Ce să mai frate... Ţara asta e plină de oameni de teapa ăstuia...
Ne enervăm, înjurăm... Evident...
Bine... recunosc... l-am luat şi eu "prea tare". :)




9 comentarii:

Miţă spunea...

ar fi vrut sa se bage omul in seama..dar nu prea a avut cuvintele la el..=))

Anda spunea...

da... ce rea sunt :(((

Cati spunea...

Mare e grădina ta, Doamne!:))
Da, Anda, ai fost răutăcioasă.:)) I-ai dat ignore, presupun.
Ce să mai spun, şi mie mi-e lehamite de astfel de specimene. Te pup!

Blogger spunea...

Daca vrei sa treci pe domeniu propriu (.info + host) intra AICI.

andrada spunea...

asta sigur era un pusti de maxim 11 ani

Complex de Contradictii spunea...

Lol...

Totusi, nu trebuia sa respecti normele de deontologie si sa-i faci id-ul public...

Mircea Badea style:>

liberace. spunea...

Anda, vezi ca, din greseala, i-ai facut id-ul public:)) In stanga, deasupra conversatiei se vede;)). Oricum, trist! Deja mi-e mila de astia.

Anda spunea...

În sfârşit, maia, ai sesizat :)))

So, Andrei... ce ziceai de Badea? :D

fbogdan1988 spunea...

Nimic neobisnuit la prima vedere. :)