marți, 18 august 2009

Jucăria ideală

Cu ceva timp în urmă, mă plimbam prin mall (la jocuri, evident :) ) împreuna cu iubitul meu.
După ce am jucat darts, am făcut câteva accidente cu maşina (prin care mi se spunea: you should not have a licence), am hotărât să mergem acasă.

Înainte să ieşim din acel perimetru, am dat peste acest aparat pentru copii.

Poziţia acestuia îmi dă de gândit. Se pare că de mici sunt învăţaţi copiii cum să stea pentru "mai încolo". Bine, bine, dacă e fată, înţeleg, dar băieţeii?


5 comentarii:

Miţă spunea...

nu m-am prins ce tre' sa faca jucaria aia...e doar pt invatarea pozitiei misionarului? :D

Anda spunea...

Ce făcea, nici eu nu ştiu... N-am văzut niciun pici pe ea :D

Dar la cum stă mascota aia... HABA HABA! :)))

Anonim spunea...

Daca doriti sa facem link exchange cu siteul www.makeverything.com si www.wowjocuri.ro sectiunea "Linkuri",eu va adaug blogul in cele 2 siteuri in schimbul adaugarii pe siteul dumneavoastra a linkului www.wowjocuri.ro cu titlul "jocuri "

P.S daca sunteti de acord cu link exchange-ul va rog sa imi trimiteti un mail la costel_box@yahoo.com cu numele siteului dumneavoastra si cu titlul cu care vreti sa fie adaugat

Fotograf nunta Ana spunea...

hmmm . ciudata jucarie :))

Masaj erotic Sibiu spunea...

cam ciudatica jucaria ..:))