marți, 11 august 2009

Cum să ai o dimineaţă super

Păi? Cum să o ai? Iată o varintă:

Trezirea se face la 7. Dacă o alarmă enervantă a unui magazin nu este îndeajuns de puternică pentru a te alunga de pe meleagurile viselor, atunci vine echipa de intervenţie.
După ce s-a rupt un plop şi a cazut direct pe balconul vecinei (pftiu, că nu p-al meu), după ce au venit echipele speciale să-ltaie şi să-l lase baltă, iată că azi, la 7:00 a.m. am avut ocazia să mă trezesc într-un concert superb de-al lui Bach, interpretat de persoanele care au venit să ciopârţească copacul.

M-am trezit super! Era să fac noapte albă pentru că de-abia adorm noaptea, iar acum beau un 3 în 1 şi mă uit cu stupoare că... e 8:20.


7 comentarii:

evergreen spunea...

Oh, buna dimineata!

eu m-am trezit devreme pentru că a prins socrate un porumbel şi trebuia să-l salevez

Anonim spunea...

mai baby, cum sa ma trezesc eu la ora aia, daca eu atunci ajung acasa :)))...nu e bine >:D< te iubesc beeey >:D<

Anonim spunea...

anonim sunt eu :)))

Anda spunea...

Te cred! :)

Miţă spunea...

nasool...sa iti strice somnul de dimineata...no no no...nu bun :P

Simion Alexandru spunea...

zi merci...k nu ai si patrupezi,sau vecini cu bormasina!

Anda spunea...

Câine am :)