duminică, 7 iunie 2009

Rezolvari bac psihologie

Dacă vă ajută acest model, postaţi pentru varianta care vă înteresează.

PSIHOLOGIE BAC 2009

SUBIECTUL 1 - varianta 1

1. A
2. A
3. F
4. A
5. F
6. A

b) Pentru 5 - Imaginea perceptivă este bogată în conţinul, întrucât reflectă atât însuşirile importante, cât şi cele mai puţin importante - de fond sau context.
Pentru 6 - Însuşirile depind de particularităţile stimulului şi de cele ale subiectului, pentru că reprezintă rezultatul interacţiunii dintre obiect şi subiect.

c) sintagma greşită este "reflectă o parte" şi se înlocuieşte cu "reflectă totalitatea".

B. Factorii care contribuie la dezvoltarea aptitudinilor: exerciţiul şi perseverenţa.

C. Inteligenţa, ca aptitudine generală, are rol important în obţinerea rezultatelor şcolare, pentru că facilitează învăţarea rapidă, înţelegerea şi rezolvarea de probleme.

Dacă vă interesează, vă ajut. Ceaulică!

click aici pentru varianta întreagă

9 comentarii:

Georgiana spunea...

Subiectele I, II si III, ma intereseaza modelul de rezolvare a unei variante cap coada... indiferent de nr.. oricum tb invatata materia ;)

Anda spunea...

gata...

http://varzalegala.blogspot.com/2009/06/model-rezolvari-psihologie-bac.html

Anonim spunea...

nu ai rezolvate mai multe variante ? daca da ajuta-ma te rog

Anonim spunea...

iti las id ap0stazia

Georgiana spunea...

Nu am... tot ce mi-am dorit era sa vad un model de variata rezolvata... cap coada, iar datorita Andei, m-am luminat :) nu e chiar atat de greu! Succes! Anda, tu le ai rezolvate in format electronic?

Anda spunea...

din pacate, nu le am. asta am scris-o, rapindu-mi din timp ca sa o postez.

Urmati modelul si va fi bine.

Va recomand manualul de la Corvin - Deva.

Sa avem succes! :D

Anonim spunea...

Rezolvarile sunt pe net, dar costa.
Cap-coada sunt cateva gratuite la www.rezolvari.net

Tot acolo si cele negratuite

miki spunea...

anda, ai cumva si baremul de notare la psihologie? l-am cautat pe net dar nu-l gasesc :|

Anonim spunea...

salut daca poti trimite si tu rezolvarile daca le mai ai pe catalin.dimitris@yahoo.com