marți, 9 iunie 2009

Capsula de slabit


Că tot stăteam de vorbă cu Andrada zilele astea, m-am gândit să "laud" acest produs.

În decursul zilei de ieri şi până azi, am încercat să-mi explic îngrăşarea bruscă pe care am avut-o într-o lună. Cauza am găsit-o imediat, dar aceasta a fost eliminată de argumentele altor persoane.

Prin martie, cumnată-mea s-a apucat să ia Capsula de slabit. M-am încumetat să încep să iau şi eu. Împreună am luat timp de două luni. Rezultatele au fost extraordinare. Eram foarte multumită de cum arăt, dar, când am început să mănânc normal (nu exagerat), am constatat că am pus la loc totul, ba chiar mai mult decât aveam când am început să le iau.

Ţin minte, acum un an de zile, am făcut sport timp de două luni (sală) + alergat vreo două săptămâni dimineaţa pe faleză (aici s-a văzut un rezultat foarte bun). Apoi, am mâncat normal timp de opt luni, ba chiar făceam şi exces şi mâncam mult. Astfel, m-am îngrăşat DOAR trei kilograme.

Sfatul meu. Capsula de slabit nu este bună. Nu daţi banii aiurea cum i-am dat eu. Ştiu că lenea este mare, dar metoda cea mai bună de slăbit este sportul. Este greu până te apuci, pe urmă vei simţi nevoia să faci mişcare. Cine este inconştient, poate lua. Se va alege cu un corp deformat după ce renunţă la capsula de slabit.

O alimentaţie sănătoasă, la ore stabile şi băutul celor doi litri de apă pe zi, vă va ajuta să daţi jos natural.

Nu vi se va usca pielea, nu vă va cădea părul şi nici unghiile nu vi se vor rupe. (acestea fiind nişte efecte pe care le cauzează pastilele).

Nu vă lăsaţi încântate de toate chinezăriile astea. Mă aveţi ca exemplu.

Momentan, m-am apucat din nou de alergat şi, spre bucuria mea, încep iar să mi se vadă muschii la picioare. Acum este şi cald, se topesc mai repede grăsimile.

Gândiţi-vă de două ori înainte de a vă decide să slăbiţi. Mai bine vă imaginaţi că luaţi o capsula de slabit şi, de fapt, luaţi o pastilă de vitamine şi beţi cei doi litri de apă recomandaţi şi-n broşura care apare la capsula de slabit.

V-am pupat, fetelor!


6 comentarii:

Elena spunea...

bun zilele trecute sormea se uita la stiri. capsula ptr slabit a fost scoasa de pe piata pentru ca contine amfetamina. amfetamina determina asupra sistemului nervos cresterea excitabilitatii cu inlaturarea senzatiei de oboseala si de somn si scaderea apetitului. asupra musculaturii striate determina cresterea fortei musculare si a duratei efortului fizic cu inlaturarea senzatiei de oboseala dar cu tremur. in tratamentul de lunga durata medicamentul produce scadere ponderala prin scaderea ingestie de alimente dar si prin intensificarea proceselor metabolice. administrarea pe termen lung determina epuizare fizica si psihica. la doze mari poate produce efecte psihotoxigene ca anxietate, stari euforice pseudomaniacale cu buna dispozitie exagerata si idei delirante pana la halucinatii. produce toxicomanie si dependenta. se utilizeaza ca doza de dopaj ilegal la sportivi si in toxicomania de strada. deci pararea mea e sa va interesati de doua ori inainte sa consumati astfel de pastile. eu l-am citat pe profu meu de farmacologie dr. Fulga. nu e o gluma!!!!! nu va jucati cu sanatatea voastra, sportul si un regim alimentar corespunzator e cea mai buna metoda de slabit si intretinut. va zic din propria experienta si ca viitor medic. pupici anda, ma bucur ca ai abordat aceasta tema. esti cea mai buna ca intotdeauna

andreea spunea...

Sora mea a urmat tretamentul cu "Pastila de slabit" dupa care i-a aparut o eczema de care a scapat foarte greu. Ulterior a ramas cu o mare pata pe fata. De ingrasatul ce a urmat nu mai vorbesc. S-a ingrasat de asta-vara cu vreo 9 kg....
Deci, ceea ce recomand eu este o vizita la nutritionist si mult sport.
Pupici

Anda spunea...

Este grav. Multe fete ignoră acest lucru şi fac de capul lor. Sigur le-au retras?

Dia spunea...

O laie. Eu locuiesc în Piatra Neamţ şi în orice farmacie aş intra, dau cu ochii de Capsula de slăbit. E la vedere, cea mai moţată de pe raftul cu produse slăbitoare. Aici n-au retras-o.

Eu, una, îi zic nu mersi. 1,70 am, aveam 80 kg când m-am apucat de ea, am urmat 2 luni, ajunsesem la 74 kg în iunie 2009. Astăzi am 92. Şi mănânc exact ce mâncam şi atunci. Concluzia: mi-am ars muşchii, am pierdut apă şi masă musculară, am pus la loc grăsime. Not good, nooooot good.
Aviz amatoarelor de experimente.

Anonim spunea...

Am slabit 14 kg in 3 luni cu capsula de slabit arpfarm doar cu mici ameteli!

Sunt foarte multumita! Ar trebui sa o incerce oricine vrea sa slabeasca repede si mult!

Pentru ratatul de anonim de mai sus spunea...

iar eu am slabit 14 kg in 3 luni mancand sanatos, fara a-mi fute corpul cu cacaturi de genul acesta. Puteti inceta a mai face spam pe blogurile altora? Multumesc!