marți, 23 iunie 2009

Emoţii

Urmează un post plin de miere şi zahăr pentru mine.
Nu credeam în viaţa mea că îmi va lipsi atât de mult o persoană. Nu ne-am mai văzut de la ora şapte dimineaţă, de când l-am condus la gară. Nu e nimic, o nimica toată! Dar când ştiu că nu mai e în oraş, ci e plecat? Simt un gol imens in stomac. Mă bucur totuşi că i-am luat toate emoţiile şi va ajunge la destinaţie stăpân pe sine.
Am încredere în tine, Mitzu, că vei reuşi!

La proba de limba română, au fost alături de mine persoane dragi, iar eu m-am întors să fiu alături de ele.
Mulţumesc, Andrada, că mâine vei fi alături de mine la proba de franceză. Mi-ai luat o piatră de pe suflet şi nu mă mai simt atât de pustiită. Te iubesc, vaco! :)


4 comentarii:

Complex de Contradictii spunea...

asta e post nascut din emotiile trecerii printr-un examen si fericirea unei note bune:):D

Anda spunea...

... dar şi plecarea persoanei iubite în misiune! :D

Hoffa spunea...

Succes la bac! Sa iei numai note mari. La anu sa imi urezi tu mie succes.:))

P.S. Poate ne spui si noua ce note ai luat.

Dracushor spunea...

si eu ma simt de kkt in plm..