marți, 23 decembrie 2008

Minciuni pentru fete

Răsfoind agenda şi uitându-mă şi pe la Bogdan prin blog, am decis să mă leg şi eu de... minciunelele şi "metodele" dacă le pot spune aşa, de agăţat (în acest post mai puţin, dar... mergeeeee! :D). Iată ce a ieşit.

"Acum, cu tine, este prima dată când intru în discoteca asta." (Pardoseala este jumulită de câte ori am dansat aici)

"Părul tău este atât de blond, de natural şi frumos, de parcă ar fi spice de grâu." (Eşti decolorată toată, de parcă te-ai fi şamponat cu clor.)

"Trebuie să plec acasă urgent. Am nişte rude din provincie." (Mă aşteaptă prietena mea de jumătate de oră.)

"Arăţi superb!" (Dacă ai mai da jos vreo 5 kilograme, poate ai arăta şi tu mai bine)

"Prietenii tăi sunt haioşi şi de gaşcă." (O adunătură de dobitoci.)

"Am să te iubesc toată viaţa." (Până la 5 când am întâlnire cu roşcata aia cu picioare lungi.)

"Sunt o fire romantică, hai să ne plimbăm prin parc." (N-am bani de cofetărie)

Cam astea ar fi, culese din agenda mea "mirifică", în care am adunat tot felul de prostioare începând cu vârsta de 13 ani!

Despre inregistrare: diseară sau mâine cel târziu, o veţi vedea!

0 comentarii: