miercuri, 10 decembrie 2008

Aberare!

Bună seara!
Vacanţa se apropie cu paşi repezi. Oare? Sunt câteva zile care se vor scurge la fel de repede cum se va întâmpla şi cu cele de vacanţă.
Mai am o zi şi scap de stresul tezelor şi al lucrărilor.

Trăim într-o lume pe care nu toţi sunt în stare să o vadă aşa cum este de fapt. De ce nu pot purta şi eu masca unora dintre aceştia, ca sa nu mai văd şi să conştientizez anumite lucruri? Şi, daaaaa... nu sunt singura în situaţia asta!

Nu îmi doresc nimic de Crăciun, decât să am nişte "finanţe" pentru a "cadochisi" persoanele dragi mie.

De ce anumite persoane sunt aşa oarbe sau neagă ceea ce văd şi li se oferă? De ce scriu eu toate tâmpeniile astea care nu interesează pe nimeni? Ah, de daia. Ca să fie "lumea" informată în ceea ce mă priveşte.

V-am lăsat.

0 comentarii: