joi, 6 noiembrie 2008

Uită

E prea mult fum in jur
Nu pot zambi acum
Mintea ta bolnava imi cere mult prea mult
E prea mult fum in jur
Nu pot zambi acum
Mintea ta bolnava imi cere mult prea mult
Uita de tot..
Uita de tot...
Uita de lume
De sentimente
De suflete pereche
De soapte la ureche
Fii rece
Nu-l lasa pe el sa te intunece
Mi-am zis..uita de tot..
Priveste-ma in ochi
Si spune-mi ce vezi
De fapt
Ce poti sa vezi prin niste ochi caprui
Ma vezi pe mine
Iar pasind spre alta lume
Vezi un copil,
Vezi copilul din mine
Pe strazi goale parasite
Ca un suflet de sticla uitat
Un vant ce bate
Si-o vreme rece
Acum stiu
Tot ce-i frumos repede trece...
Si de ce tu?
De ce asa?
De ce nu poti fi altcumva?
De ce te ascunzi in mintea ta
Iar pe mine ma uiti
Intr-un pat langa tine
Iar imi arunci vorbe inutile
Ai o multime de motive
Dar de fapt
N-ai nimic
Suntem doar noi doi
Intr-o camera plina de flori
La fel de goi
In amintiri si-n fapte
Suntem praf
Uita de tot..
Uita de lume
De sentimente
De suflete pereche..
Priveste-ma din nou
Si spune-mi ce vezi
Mai bine nu
Sa nu-ti vad ochii caprui
De fapt
Poate imi lacrimeaza de la fum
Si poate
Aud cuvintele prin ceata acum
E asa dezordine
Ce sa zic..
Mai bine tac
Te las pe tine
Sa ma intepi
Cu un ultimat
Cu ultimul cuvant
Care iti trece prin minte
O minte bolnava
Facuta praf de regrete
Si de ce regreti?
De ce noi?
De ce asa?
De ce nu poti schimba chiar acum ceva?
De ce pleci capul
Si fumezi
Si iar ma lasi singura
Mai bine plec
Uita-ma




1 comentarii:

Anonim spunea...

asa am sa fac si nu imi va fi usor dar asta trebuie sa fac