luni, 3 noiembrie 2008

FJSClloween

Cu scuzele de rigoare, mă apuc acum să fac un post pe care ar fi trebuit să îl scriu cu vreo trei zile în urmă. Lume, am fost la Bucureşti la petrecerea de Halloween la FJSC. Părinţii mei drăguţi şi scumpi au avut grijă să nu mă lase să merg cu trenul, aşa că au devis să mă aducă ei la Bucureşti. Petrecerea a început pe la 18:00, însă eu am ajuns cu o oră şi jumătate mai târziu. Afară m-a aşteptat Dyna împreună cu Andreea (sper că nu am greşit, de obicei nu reţin numele la început) şi prietenul acesteia. Pot să zic că din momentul în care am intrat pe holul ce ducea spre petrecere, m-am simţit pentru câteva secunde ca în filmele acelea cu studenţi (frumoasă senzaţie). M-am deghizat în vrăjitoare şi m-a însoţit iubitul meu "vărzărel" care a făcut furii în seara aia. Majoritatea au făcut poze cu acesta.
La concursul de costume am luat locul 3. Nu mi-a venit să cred, mai ales că, momentan, sunt o simplă candidată. Ce să zic, sunt oameni de treaba, sociabili şi de abia aştept să ajung acolo.

Iată câteva poze de la petrecere, sper să primesc cât de curând pozele cu mine.



1 comentarii:

Anonim spunea...

Ma bucur ca mi-ai urmat sfatul si ai scris despre Halowen. Si ma bucur ca ti-a placut la noi. :)