joi, 10 iulie 2008

stare de bine

In seara asta ma simt ok... totul este bine.... starea de acum 2 zile a trecut instant :D... e doar un examen... important ca l-am luat.... si cine m-a facut sa trec peste asta? In ordinea intrarii mama mea scumpa si draga.... am niste parinti excelenti si ii iubesc din tot sufletul meu... chiar daca mai avem certuri minore ca in orice familie... sunt mandra de ei, iar ei la randul lor de mine.... au facut si fac din mine o persoana puternica.... va multumesc dragi parinti! cum am spus si la examen... pentru mine sunteti cei mai buni parinti care exista pe acest pamant! }{

Iar pentru ca tot este legat de subiectul examen acest post.... trebuie sa mentionez ca au fost langa mine persoane importante... care m-au ajutat si au fost alaturi de mine sa trec peste momente de panica....stres....frica....pentru a2a oara in viata mea o persoana importanta mi-a marcat un posibil viitor.... sper si cu facultatea sa fie la fel ... se stie acea persoana cine este.... "zodia noastra se caracterizeaza prin inteligenta :"> :D ;) " pupic! Je vous étreins! :D

0 comentarii: