marți, 1 iulie 2008

Ciudat...


In dimineata asta am o stare ciudata.... un gol in stomac.... un pic de incapatanare... un pic de regret.... de teama.... de sentiment de frica.... de izolare... simt nevoia sa scap de stres... nu mai vreau sa aud tipete.... urlete.... sa mi se faca faze nasoale.... vreau sa traiesc ca atare...sa ma bucur de fiecare rasarit de soare si de fiecare stralucire a lunii cand ajungi tarziu acasa.... sa ma trezesc cu zambetul pe fata sa ma bucur ca a inceput o noua zi... si nu sa astept seara sa ma culc ca sa mai treaca o zi degeaba....
Si pentru ca sunt diferita de altii cum altii sunt diferiti de mine si fiecare este unic in felul meu... vreau sa zic ca nu conteaza andromeda mea ca nu ne putem vedea cand planuim pur si simplu exista intelegere si nu trebuie sa fie dramatisme. Ne vom distra noi :)
Si simt nevoia sa tot scriu aici in dimineata asta dar ideile sunt putin rezumate asa... daca ma apuc sa discut iar de munca mi se ridica iar parul pe maini. Voi ramane cu sechele oricum :)
Sunt libera sa .... rad....sa dansez....sa cant...sa ma distrez.... sa TRAIESC.... sa iubesc si sa fiu iubita.... libera sa fac orice tampenie imi trece prin cap.... libera.....sa mananc cata ciocolata vreau... sa beau ce vreau... libera sa imi satisfac orice placere... cu totii suntem liberi sa alegem sa fim liberi....

O zi excelenta tuturor! Treziti-va cu zambetul pe buze... viata e scurta trebuie traita si neaparat sa profitam de orice secunda din fiece zi... tristetea scurteaza viata si permite ratarea multor dorinte neimplinite

0 comentarii: