duminică, 29 martie 2009

Da, trăiesc!

Aţi văzut cumva o tipă albă ca varul la faţă, cu gâtul şi urechea umflate şi care, mai mult decât atât, nu poate vorbi?
....
Da, văd şi eu că a trecut mult timp de când nu am mai postat. Starea de sănătate nu ţine cu mine. Dacă, din întâmplare, cuvântul "ciorchine" vă vine în minte doar în anotimpul de toamnă, ei bine, la mine este folosit primăvara. Păcat că nu sunt struguri, ci punguţe de puroi. Ieeeeee!
Nu pot manca, nu pot bea... de-abia îmi închit saliva! Ce frumos! Mă doare de tâmpesc, dar asta e. Febră nu mai am, aşadar m-am putut aşeza la calculator. În doua ore am reuşit să-mi consum toată energia şi îmi pare rău că mă opresc aici, dar nu mai pot de somn. Sper să îmi revin curând...

5 comentarii:

Vilhelm man spunea...

Iti doresc o primavara frumoasa!

joe spunea...

cine erai tu? :-?

Anda spunea...

Exact.

misha spunea...

Las' că te faci tu bine!>:D<

ddumi spunea...

Constanta Blog Meet 7 - te bagi? :D http://blog.ddumi.com/diverse/2009/04/03/constanta-blog-meet-7-de-paste.html