luni, 1 septembrie 2008

Toamna se numara bobocii....


Iată că vine TOAMNA cu paşi repezi. Deja se simte mirosul de frunze căzute şi se aud sirenele ambulanţelor mediului care vine să le ia pentru reanimare. Defapt ţeapă! Sunt tomberoanele domnilor gunoieri care ţin curăţenia în oraşul nostru. Mă rog, aşa de ochii soacrei.

Şi începem să facem listele cu ce ne trebuie pentru şcoală şi hop-ţop cu mami, tati, fratele, bunica o lasam acasa şi nu în ultimul rând CÂINELE mergem să luăm caiete la fată. OK, listă nu am. Iau din ochi ce cred...

Si toamna numaram bobocii nu? Nu prea vreau sa imi amintesc... as da orice sa fiu si eu numarata dar din pacate sunt in funtea lor si ma simt o baba care o dor oasele si care tanjeste dupa medicamente... da... cine poa sa dea inapoi timpul si sa aduca inapoi acesti ani? nimeni... doar noi... Cum? Distrandu-ne cat putem in liceu. Te poti distra si invatand... Apropo cei interesati de cocktail de varza sa ma anuntati e special pentru smintiti ca voi.... ca singur nu sunteti normali cei care cititi acest blog... Nu prea e grav sa il citit voi, grav e ca mi-l mai citesc si singura... deci la mine portie dubla da? :P

In fine o sa imi caut un gheozdan in forma de varza daca nu o sa cumpar unul verde si-l personalizez.... si ca sa mearga la uniforma cred ca o sa imi fac o palarie ca sasa vine iarna... ah.. si un fular... la naiba.... sa nu veniti cu razatoare la scoala ca va mananc cu fulgi cu tot si nu va mai dau nici de baut....

Cine e boboc sa se bucure! Si sa ignore faptul ca o sa masoare cu o bucatica de creta tot culoarul... ca o sa cante imnul cu tricolorul la cap.... si ca o sa scrie cu degetele de la picioare pe tabla... bucurati-va.... :) ! Ca eu plang... la naiba... va invidiez... defapt nu numai pe boboci... ci si pe cei care NU sunt anul asta a-12-a...

Concluzia? Oricat de buna ar fi... varza nu te scapa de bac.... asta nu inseamna ca nu o sa imi mai placa.... in fine... am eu de discutat cu ea :) ... ca intre 2 verze... fluturandu-ne frunzele in vant... ma rog... eu parul... hai cealues :P

1 comentarii:

Anonim spunea...

in primul rand beculetele erau albe...
in al doilea rand, "dulcea" despartire a fost facuta prin sticle de vin si bere in ultima seara...deci MINTI :))